Gå til innhold

LOST og Sawyer (for interesserte)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er interessert både i Lost og Sawyer, men ikke så mye at jeg sitter og håper på at ekteskapet hans skal ryke!

Bare jeg får stirre på ham på skjermen, så er jeg storfornøyd ;-)

Jeg er lett å glede sånn...

Skrevet

Jeg er interessert både i Lost og Sawyer, men ikke så mye at jeg sitter og håper på at ekteskapet hans skal ryke!

Bare jeg får stirre på ham på skjermen, så er jeg storfornøyd ;-)

Jeg er lett å glede sånn...

Jeg er jo der jeg også ...

(Han kom til meg i en drøm en gang og sa: "Gyda - jeg er lei av kona. Vil du bli med med meg på biker'n min?" Da svarte jeg: "Sawyer, kom deg tilbake inn i skjermen, og hvor i helsike har du fått den sykkelen fra?" Han dro.)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er jo der jeg også ...

(Han kom til meg i en drøm en gang og sa: "Gyda - jeg er lei av kona. Vil du bli med med meg på biker'n min?" Da svarte jeg: "Sawyer, kom deg tilbake inn i skjermen, og hvor i helsike har du fått den sykkelen fra?" Han dro.)

*S*

Hadde jeg fått den drømmen, så hadde jeg garantert blitt med på en mc-tur før jeg jagde han tilbake til skjermen!

*Imponert over standhaftigheten til Gyda*

Skrevet

*S*

Hadde jeg fått den drømmen, så hadde jeg garantert blitt med på en mc-tur før jeg jagde han tilbake til skjermen!

*Imponert over standhaftigheten til Gyda*

Jo, det kan du si. Men jeg ble redd også, skjønner du. Han er jo litt rå. Kanskje hadde jeg aldri kommet tilbake? Kven kveit?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jo, det kan du si. Men jeg ble redd også, skjønner du. Han er jo litt rå. Kanskje hadde jeg aldri kommet tilbake? Kven kveit?

"Han er jo litt rå. Kanskje hadde jeg aldri kommet tilbake? Kven kveit?"

Akkurat den risken hadde jeg vært villig til å ta. Det bor nok en liten "sensation seaker" i meg, langt inne...

Skrevet

"Han er jo litt rå. Kanskje hadde jeg aldri kommet tilbake? Kven kveit?"

Akkurat den risken hadde jeg vært villig til å ta. Det bor nok en liten "sensation seaker" i meg, langt inne...

Da har du nok lave nivå av neurotransmitteren Dopamine!

(Eksamensperiode)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da har du nok lave nivå av neurotransmitteren Dopamine!

(Eksamensperiode)

Jeg må passe meg for deg nå, så du ikke analyserer alt jeg sier :-)

Men jeg har vært sportsdykker, og de er jo overrepresentert i gruppen for "hva det nå var du kalte det".

Skrevet

Jeg må passe meg for deg nå, så du ikke analyserer alt jeg sier :-)

Men jeg har vært sportsdykker, og de er jo overrepresentert i gruppen for "hva det nå var du kalte det".

Ah, kult! Er Nemo like søt i virkeligheten som på film?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ah, kult! Er Nemo like søt i virkeligheten som på film?

*LOL*

Jeg må sende deg det bildet av meg og "store Nemo" jeg har liggende, det tror jeg du vil like!

Fikk du mailen min før i dag? Jeg har hatt litt problemer med at de har kommet et par timer for sent...

Skrevet

*LOL*

Jeg må sende deg det bildet av meg og "store Nemo" jeg har liggende, det tror jeg du vil like!

Fikk du mailen min før i dag? Jeg har hatt litt problemer med at de har kommet et par timer for sent...

Ja, jeg vil se bilde!! Leste og svarte på amilen din nå ;)

Nå er det britiske internatet hvis du vil se!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg vil se bilde!! Leste og svarte på amilen din nå ;)

Nå er det britiske internatet hvis du vil se!

Nå er tydeligvis mailen min vrang igjen:

Jeg sendte deg mail med bilde kl 18:45

Skrevet

Nå er tydeligvis mailen min vrang igjen:

Jeg sendte deg mail med bilde kl 18:45

Åh.. ikke fått!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Åh.. ikke fått!

Jeg oppdaget akkurat hvorfor mailene blir forsinket - sjekk på meldinger. Der la jeg ut en link.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...