Gå til innhold

Reklame fra Rema1000

Anbefalte innlegg

ponny1365380855
Skrevet

Sitter her og leser på dol, også ringer det på døra... tenker i mitt stille sinn at det sikkert er en julekalenderselger.

Da jeg åpner opp, står det en gutt med Remapose i hånda "kommer med en julehilsen fra Rema på xxxx til deg jeg"

Jeg takker pent og tar imot...

I posen ligger det en boks pepperkaker og en prøvepose på kaffe + reklame fra Rema.

Syns det var en koselig hilsen på en onsdagskveld!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil også ha pepperkake!! Hvor bor du hen, som får slik service?

ponny1365380855
Skrevet

Jeg vil også ha pepperkake!! Hvor bor du hen, som får slik service?

Skulle du likt og vist det, men hvor jeg bor er en godt bevart hemmelighet for dere her på dol ;-)

Skrevet

Skulle du likt og vist det, men hvor jeg bor er en godt bevart hemmelighet for dere her på dol ;-)

Oh, okay..jeg gir egentlig faen i hvor du bor da, jeg vil bare vite hvor man får gratis pepperkaker. Men det kommer jo ut på ett i denne sammenhengen, så..*sukk*

Jeg får leve i håpet ;)

Skrevet

Grrr.. kunne du ikke skrevet denne under anonymt nick da? =p

Gjest Persille
Skrevet

Det er det beste reklametiltaket jeg har hørt om noen gang :)

Det er nesten så det er verdt å sende mail til ledelsen deres og si det!

Ikke kan det være spesielt dyrt heller? Tatt i betraktning hva det koster å sende ting med posten, utvikle og trykke opp reklame etc....

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så utrolig koslig!!

Da hadde jeg blitt glad =)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg hadde blitt littegranne skeptisk jeg. Sånt noe som dette er jo ikke vanlig! Jeg er.. ja hva blir det da? Motsatt av naiv? Etter jeg fikk barn har ordforrådet mitt bare krypet inn! Det er helt utrolig. Nå gå det bare i dilledille dulledulleord.

Meg1365380063
Skrevet

Her om dagen lå det en vannflaske i postkassa. Jeg lurte ekstremt, lurte på hvem som brukte postkassa som søppel. Så så jeg at etiketten var reklame for det lokale vannverket, og flaska var forseglet. To dager senere lå en liten kaffepose i postkassen.

Også får du kaffe på døra nå.

Og jeg blir mest glad for vannet, for jeg drikker ikke kaffe. Er så lei av at alle forventer at alle drikker kaffe - i møter, for eksempel. Kan ingen sette ut vann, kakao, brus, saft? Det finnes noen av oss som ikke drikker kaffe eller te, og som nekter å presse det i seg av høflighet. Det er uhøflig å presse noe i oss!

ponny1365380855
Skrevet

Her om dagen lå det en vannflaske i postkassa. Jeg lurte ekstremt, lurte på hvem som brukte postkassa som søppel. Så så jeg at etiketten var reklame for det lokale vannverket, og flaska var forseglet. To dager senere lå en liten kaffepose i postkassen.

Og jeg blir mest glad for vannet, for jeg drikker ikke kaffe. Er så lei av at alle forventer at alle drikker kaffe - i møter, for eksempel. Kan ingen sette ut vann, kakao, brus, saft? Det finnes noen av oss som ikke drikker kaffe eller te, og som nekter å presse det i seg av høflighet. Det er uhøflig å presse noe i oss!

Jeg drikker heller ikke kaffe, men jeg syns at det var en koselig reklame alikevel!

Det er vel ganske vanlig i dag at ikke alle drikker kaffe... jeg kjenner mange.

Men, er enig i at det er teit hvis folk bare tilbyr kaffe og te, vann burde være en selvfølge, ihvertfall på møter/seminar/kurs...

ponny1365380855
Skrevet

Så utrolig koslig!!

Da hadde jeg blitt glad =)

Ja, jeg ble positivt overrasket!

Koseligste reklamen jeg har fått, tror jeg!

ponny1365380855
Skrevet

Det er det beste reklametiltaket jeg har hørt om noen gang :)

Det er nesten så det er verdt å sende mail til ledelsen deres og si det!

Ikke kan det være spesielt dyrt heller? Tatt i betraktning hva det koster å sende ting med posten, utvikle og trykke opp reklame etc....

"Det er nesten så det er verdt å sende mail til ledelsen deres og si det!"

Ja, kanskje jeg skal gjøre det? hm, en god idé!

Annonse

ponny1365380855
Skrevet

Grrr.. kunne du ikke skrevet denne under anonymt nick da? =p

;-)

ponny1365380855
Skrevet

Oh, okay..jeg gir egentlig faen i hvor du bor da, jeg vil bare vite hvor man får gratis pepperkaker. Men det kommer jo ut på ett i denne sammenhengen, så..*sukk*

Jeg får leve i håpet ;)

Kan sende deg en i posten jeg ;-)

ponny1365380855
Skrevet

Jeg hadde blitt littegranne skeptisk jeg. Sånt noe som dette er jo ikke vanlig! Jeg er.. ja hva blir det da? Motsatt av naiv? Etter jeg fikk barn har ordforrådet mitt bare krypet inn! Det er helt utrolig. Nå gå det bare i dilledille dulledulleord.

Jeg lurte litt med en gang jeg også, men koselig reklame da!

ponny1365380855
Skrevet

Kjempekoselig!

Gode var de også....

Gjest Calóni
Skrevet

Kan sende deg en i posten jeg ;-)

wiii! Caloni Makaroni, 7000 Trønderville :P

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, jeg også ble litt skeptisk til den vannflaska! Fikk kaffen og vannflaska samme dagen, så da kan du tro det ble fest her i huset ;)

Gjest Persille
Skrevet

"Det er nesten så det er verdt å sende mail til ledelsen deres og si det!"

Ja, kanskje jeg skal gjøre det? hm, en god idé!

Det synes jeg du skal gjøre - tenk så fantastisk hyggelig for dem å få en sånn tilbakemelding :)

Og samtidig kan du nevne alle oss som ikke fikk - og si at vi mye heller ville hatt en sånn pose enn en lapp i postkassen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...