Gå til innhold

Reklame fra Rema1000

Anbefalte innlegg

ponny1365380855
Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre - tenk så fantastisk hyggelig for dem å få en sånn tilbakemelding :)

Og samtidig kan du nevne alle oss som ikke fikk - og si at vi mye heller ville hatt en sånn pose enn en lapp i postkassen :)

Mail er sendt!

jeg nevnte ikke noe om dere da....dumt!

ponny1365380855
Skrevet

wiii! Caloni Makaroni, 7000 Trønderville :P

Pakket inn, og sendt på postterminalen, har den nok i posten i morgen du!

Gjest Calóni
Skrevet

Pakket inn, og sendt på postterminalen, har den nok i posten i morgen du!

*humre* i can't wait!

Skrevet

Jøss! Da hadde jeg faktisk blitt glad :) Så enkel er jeg!

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde jeg også syntes hadde vært hyggelig gjort! God reklame! :-)

Skrevet

Der jeg bodde før var det en liten Rema-butikk. Den ble dessverre nedlagt, men den siste lørdagen før nedleggelsen dro de rundt i nabolaget og hengte en liten pose på døra hvor det lå et par rundstykker, noen porsjonspakker med pålegg (syltetøy og leverpostei) og litt andre frokostprodukter (husker ikke nøyaktig) og en liten hilsen. Veldig trivelig!

Meg1365380063
Skrevet

Jeg drikker heller ikke kaffe, men jeg syns at det var en koselig reklame alikevel!

Det er vel ganske vanlig i dag at ikke alle drikker kaffe... jeg kjenner mange.

Men, er enig i at det er teit hvis folk bare tilbyr kaffe og te, vann burde være en selvfølge, ihvertfall på møter/seminar/kurs...

Men jeg synes synd på postbudet som måtte bære alle disse vannflaskene! Betaler man posten per reklame, eller per kilo? Eller liter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...