ponny1365380855 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Det synes jeg du skal gjøre - tenk så fantastisk hyggelig for dem å få en sånn tilbakemelding Og samtidig kan du nevne alle oss som ikke fikk - og si at vi mye heller ville hatt en sånn pose enn en lapp i postkassen Mail er sendt! jeg nevnte ikke noe om dere da....dumt! 0 Siter
ponny1365380855 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 wiii! Caloni Makaroni, 7000 Trønderville Pakket inn, og sendt på postterminalen, har den nok i posten i morgen du! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Pakket inn, og sendt på postterminalen, har den nok i posten i morgen du! *humre* i can't wait! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jøss! Da hadde jeg faktisk blitt glad Så enkel er jeg! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det hadde jeg også syntes hadde vært hyggelig gjort! God reklame! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Der jeg bodde før var det en liten Rema-butikk. Den ble dessverre nedlagt, men den siste lørdagen før nedleggelsen dro de rundt i nabolaget og hengte en liten pose på døra hvor det lå et par rundstykker, noen porsjonspakker med pålegg (syltetøy og leverpostei) og litt andre frokostprodukter (husker ikke nøyaktig) og en liten hilsen. Veldig trivelig! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg drikker heller ikke kaffe, men jeg syns at det var en koselig reklame alikevel! Det er vel ganske vanlig i dag at ikke alle drikker kaffe... jeg kjenner mange. Men, er enig i at det er teit hvis folk bare tilbyr kaffe og te, vann burde være en selvfølge, ihvertfall på møter/seminar/kurs... Men jeg synes synd på postbudet som måtte bære alle disse vannflaskene! Betaler man posten per reklame, eller per kilo? Eller liter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.