Gå til innhold

Hva er du redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer for jeg er så redd for at mennesker skal bli sinte på meg, for hvordan skal jeg da reagere..

er jo også redd store menneskegrupper som kan se på meg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er redd for MYE. Eller, enten redd for, eller har en slags fobi mot.

Jeg liker ikke å være alene i store hus om kvelden, eller sitte med ryggen til vinduer, altså ikke ha oversikt over alle steder folk kan komme seg inn. (Er det rart, når man ser på nyhetene idag?)

Er ganske hysterisk når det gjelder hygiene i sammenheng med mat. Liker ikke løse hårstrå eller hunder uten bånd. For å nevne det jeg kommer på i farten ;)

Skrevet

Søk hjelp.

Såvidt jeg kan forstå, er dette mer en liten enquete enn akkurat en bønn om hjelp, Best det?

Så da kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er redd det meste folk IKKE er redd for, men veldig modig med slikt mange ER redd for:

- Kan snakke for hvor stor forsamling som helst.

- Liker store selskaper.

- Ikke redd for tannlegen.

- Ikke redd for legen.

- Ikke redd insekter eller andre dyr.

- Redd for å dette ned trapper (alltid vært)

- Redd for folk jeg kjenner (iblant, jeg får fort klaus).

- Redd for små, intime selskaper.

Jada, jeg har søkt hjelp. For lenge siden.

:0

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er redd for å gjøre feil (jobbsammenheng)

Redd for å gjøre noe som skuffer noen som står meg nær

Redd for mørket.

Liker heller ikke være alene hjemme (spes på kvelden/natten)

Redd for å låse meg inne på et rom, og da spes. et mørkt og lite rom!

Er og litt bakterie-freak. -Mot hjemløse etc :P (Intern den siste der, men jeg litt sånn tvangstanker når det kommer til hygiene)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg redd for en masse teite småting. Insekter blandt annet.

Også kan jeg bli husredd, jeg kan bli brått og intenst hypokonder,og jeg er av alle tåpelige ting konstant redd for å frontkollidere når ute i trafikken og trives dårlig om man kjører først i køen mot sterk mottraffikk. Jeg VET sistnevnte er spesikiff og underlig, og jeg har ingen ide om hvordan og hvorfor dette er et problem for meg.. All annen bilkjøring er OK, jeg liker å kjøre fort og alt det der, og det teller dessuten ikke i utlandet, bare her. Hjernen er en underlig inretning..;-)

Skrevet

Såvidt jeg kan forstå, er dette mer en liten enquete enn akkurat en bønn om hjelp, Best det?

Så da kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er redd det meste folk IKKE er redd for, men veldig modig med slikt mange ER redd for:

- Liker store selskaper.

- Ikke redd for legen.

Jeg er også redd for trapper! =)

Gjest salmiakk
Skrevet

- Liker store selskaper.

- Ikke redd for legen.

jeg er også redd for folk jeg kjenner.

Er jeg på et senter og ser en bekjent så kan det fint være at jeg går omveier, selv om personen er hyggelig som bare det...

ellers er det edderkopper. Ikke slike store som i sydligere strøk, men de ekle svarte som henger utenfor vinduet.

Skrevet

jeg er også redd for folk jeg kjenner.

Er jeg på et senter og ser en bekjent så kan det fint være at jeg går omveier, selv om personen er hyggelig som bare det...

ellers er det edderkopper. Ikke slike store som i sydligere strøk, men de ekle svarte som henger utenfor vinduet.

Du er altså bare uhøflig?

Skrevet

Du er altså bare uhøflig?

Det har ikke noe med det å gjøre. Mange synes det er ubehagelig å treffe på kjente sånn plutselig. De vet gjerne ikke hva de skal si, hvor lenge de må prate, hvordan de skal komme seg videre, osv. Det er ikke alle slikt kommer naturlig for.

Skrevet

JEg er redd for at barna mine skal bli alvorlig syke eller dø. Og jeg er redd for å dø fra barna mine.

Annonse

Gjest mirakel*2?
Skrevet

før var jeg veldig redd for å rødme. Det var et skikkelig problem for meg. Rødmet spesielt når jeg ble beskyldt for noe jeg var uskyldig i...veldig upraktisk!

Høres veldig merkelig ut. Jeg var litt sånn kontrollfreak før. Hadde kontroll på alt, helt til jeg plutselig fant ut at jeg ikke kunne ha kontroll på rødming, og da ble det bare verre. Varte vel fra jeg var 17 og i et par år.

Nå er jeg redd edderkopper, helt irrasjonelt. Og så er jeg redd for at det skal skje noe med sønnen min.

Skrevet

mus, ikke spesielt begeistra for edderkopper og langfoter på soverommet heller....

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Jeg liker ikke å reise om kvelden når det er mørkt, og er redd for nye steder i mørket. Merkelig, men føler at reising går best i dagslys.

Gjest Redd hjemme
Skrevet

Jeg er husredd i mine foreldres hus. Ingen andre plasser. Der føler jeg alltid at det er flere enn oss som jeg ser. Det er ekkelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...