DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nå som alle har totalt overtatt min langtids yndlingshunk Sawyer, så har jeg oppdaget en ny. Han er _søren_ ikke verst han ****** heller!! (Under stjernene kan man fylle inn valgfritt det man føler er minst rasistisk; mest fargede, mørkeste, sorteste, en-eller-annen-opprinnelse - saken er bare at jeg ikke husker hva han heter) Han er _jaggu_ lekker.. *sukk* 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg blir faktisk litt redd når jeg ser han. Jeg syne sikke han er så veldig kjekk, men jeg ser jo at han ikke er stygg. Han er en som ville fått min fulle respekt, en jeg ikke ville ha yppa med for å si det sånn. Jeg synes store muskelmenn som ikke smiler er litt skumle.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Jeg blir faktisk litt redd når jeg ser han. Jeg syne sikke han er så veldig kjekk, men jeg ser jo at han ikke er stygg. Han er en som ville fått min fulle respekt, en jeg ikke ville ha yppa med for å si det sånn. Jeg synes store muskelmenn som ikke smiler er litt skumle.. Jeg _elsker_ muskelmenn som ikke smiler.. ah. Bad boys er så utrolig tiltrekkende! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Uff nei...han er bare skummel =) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Uff nei...han er bare skummel =) Enig! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Enig! Ser for oss to møte han i en mørk bakgate! Hadde nok tatt rekord på 60 meter synkronspringing da 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Uff nei...han er bare skummel =) Ja, og? ;p 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ja, og? ;p Skummel = ikke kjekk 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe, egentlig har jeg ikke lagt merke til om han er kjekk eller ikke, for han har en dødssexy kropp! Tenk å litt på armen hans å gråte litt da. *sukk* Men neste gang skal jeg kanskje prøve å se hvordan han ser ut i ansiktet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe, egentlig har jeg ikke lagt merke til om han er kjekk eller ikke, for han har en dødssexy kropp! Tenk å litt på armen hans å gråte litt da. *sukk* Men neste gang skal jeg kanskje prøve å se hvordan han ser ut i ansiktet. Dødssexy kropp? Han har jo pupper..uff 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 altfor mye muskler. Jeg synes det skal være muskler, men ikke så mye 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Hehe, egentlig har jeg ikke lagt merke til om han er kjekk eller ikke, for han har en dødssexy kropp! Tenk å litt på armen hans å gråte litt da. *sukk* Men neste gang skal jeg kanskje prøve å se hvordan han ser ut i ansiktet. Det var ikke ansiktet jeg i hovedsak siktet til jeg heller da.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Dødssexy kropp? Han har jo pupper..uff Ikke når han strammer. Det gjør han selvsagt når jeg skal gråte og se på kroppen hans. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ser for oss to møte han i en mørk bakgate! Hadde nok tatt rekord på 60 meter synkronspringing da *lol* 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 altfor mye muskler. Jeg synes det skal være muskler, men ikke så mye Jeg synes det er AKKURAT passe. Store og definerte armer og brystmuskler, men ingen bulende blodårer og digre et-eller-annet-annet-muskler som ikke skal vises på normale folk. Men han har bollemage da.. =p 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nei, der er jeg ikke enig med deg. Han som det viste seg at var fra "The others" derimot, og ble drept, han likte jeg... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det var ikke ansiktet jeg i hovedsak siktet til jeg heller da.. Man er vel kjekk i ansiktet, ikke kroppen? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nei, ikke enig. Han har noe skummelt i blikket. Ikke rått (rått=sexy), men skummelt. Syns faktisk han som ble drept var mer sexy jeg, han der som viste seg å være en av de andre. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes det er AKKURAT passe. Store og definerte armer og brystmuskler, men ingen bulende blodårer og digre et-eller-annet-annet-muskler som ikke skal vises på normale folk. Men han har bollemage da.. =p Bollemage er digg da.. Altså til en viss grad! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nei, der er jeg ikke enig med deg. Han som det viste seg at var fra "The others" derimot, og ble drept, han likte jeg... Du svarte jo nesten som meg! Skummelt nesten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.