Gå til innhold

Ny hunk i lost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som alle har totalt overtatt min langtids yndlingshunk Sawyer, så har jeg oppdaget en ny. Han er _søren_ ikke verst han ****** heller!!

(Under stjernene kan man fylle inn valgfritt det man føler er minst rasistisk; mest fargede, mørkeste, sorteste, en-eller-annen-opprinnelse - saken er bare at jeg ikke husker hva han heter)

Han er _jaggu_ lekker.. *sukk*

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• amber sun

9

• Klara Q

9

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg blir faktisk litt redd når jeg ser han. Jeg syne sikke han er så veldig kjekk, men jeg ser jo at han ikke er stygg. Han er en som ville fått min fulle respekt, en jeg ikke ville ha yppa med for å si det sånn. Jeg synes store muskelmenn som ikke smiler er litt skumle..

Skrevet

Jeg blir faktisk litt redd når jeg ser han. Jeg syne sikke han er så veldig kjekk, men jeg ser jo at han ikke er stygg. Han er en som ville fått min fulle respekt, en jeg ikke ville ha yppa med for å si det sånn. Jeg synes store muskelmenn som ikke smiler er litt skumle..

Jeg _elsker_ muskelmenn som ikke smiler.. ah. Bad boys er så utrolig tiltrekkende!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig!:)

Ser for oss to møte han i en mørk bakgate! Hadde nok tatt rekord på 60 meter synkronspringing da ;)

Skrevet

Hehe, egentlig har jeg ikke lagt merke til om han er kjekk eller ikke, for han har en dødssexy kropp!

Tenk å litt på armen hans å gråte litt da.

*sukk*

Men neste gang skal jeg kanskje prøve å se hvordan han ser ut i ansiktet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, egentlig har jeg ikke lagt merke til om han er kjekk eller ikke, for han har en dødssexy kropp!

*sukk*

Dødssexy kropp? Han har jo pupper..uff :P

Gjest mirakel*2?
Skrevet

altfor mye muskler. Jeg synes det skal være muskler, men ikke så mye

Skrevet

*sukk*

Det var ikke ansiktet jeg i hovedsak siktet til jeg heller da.. ;)

Skrevet

Dødssexy kropp? Han har jo pupper..uff :P

Ikke når han strammer. Det gjør han selvsagt når jeg skal gråte og se på kroppen hans.

Gjest trultemor25
Skrevet

Ser for oss to møte han i en mørk bakgate! Hadde nok tatt rekord på 60 meter synkronspringing da ;)

*lol*

Skrevet

altfor mye muskler. Jeg synes det skal være muskler, men ikke så mye

Jeg synes det er AKKURAT passe. Store og definerte armer og brystmuskler, men ingen bulende blodårer og digre et-eller-annet-annet-muskler som ikke skal vises på normale folk.

Men han har bollemage da.. =p

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, der er jeg ikke enig med deg. Han som det viste seg at var fra "The others" derimot, og ble drept, han likte jeg...

Gjest trultemor25
Skrevet

Det var ikke ansiktet jeg i hovedsak siktet til jeg heller da.. ;)

Man er vel kjekk i ansiktet, ikke kroppen?

Skrevet

Nei, ikke enig. Han har noe skummelt i blikket. Ikke rått (rått=sexy), men skummelt.

Syns faktisk han som ble drept var mer sexy jeg, han der som viste seg å være en av de andre.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg synes det er AKKURAT passe. Store og definerte armer og brystmuskler, men ingen bulende blodårer og digre et-eller-annet-annet-muskler som ikke skal vises på normale folk.

Men han har bollemage da.. =p

Bollemage er digg da.. Altså til en viss grad!

Skrevet

Nei, der er jeg ikke enig med deg. Han som det viste seg at var fra "The others" derimot, og ble drept, han likte jeg...

Du svarte jo nesten som meg!

Skummelt nesten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...