Gå til innhold

Ny hunk i lost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du svarte jo nesten som meg!

Skummelt nesten...

*riste på hodet av dere to*

Fint jeg får ha _han_ for meg selv da hvertfall! ;)

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• amber sun

9

• Klara Q

9

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nei, ikke enig. Han har noe skummelt i blikket. Ikke rått (rått=sexy), men skummelt.

Syns faktisk han som ble drept var mer sexy jeg, han der som viste seg å være en av de andre.

der er jeg enig

Skrevet

Bollemage er digg da.. Altså til en viss grad!

Hehe.. for en gjeng.

Da tar du bollemagen og så tar jeg resten av ham ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

*riste på hodet av dere to*

Fint jeg får ha _han_ for meg selv da hvertfall! ;)

Pleier du ikke å ha menn for deg selv *s* ?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nei, der er jeg ikke enig med deg. Han som det viste seg at var fra "The others" derimot, og ble drept, han likte jeg...

helt enig med deg om at han drepte var mye mer sexy!

Skrevet

Man er vel kjekk i ansiktet, ikke kroppen?

Jeg bruker vel egentlig kjekk om en helhet, eller en fremtoning. Men jeg kan ikke se at jeg brukte det ordet i den tråden her? Finner bare deilig og lekker ...

Skrevet

Pleier du ikke å ha menn for deg selv *s* ?

Ikke sawyer hvertfall. Jeg likte ham før noen andre visste hvem han var, nesten, og nå er han plutselig alle andre sin.. *sukk*

Jeg er litt barnslig når det gjelder sånne ting. Hvis jeg har hørt en sang først og liker den veldig godt, så blir jeg litt småirritert hvis andre brenner den på cd og hører på den hele dagen og andre folk kommer bort til de og sier "du, den sangen du hører på hele tida"...

=p Skjønner du noe som helst?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke når han strammer. Det gjør han selvsagt når jeg skal gråte og se på kroppen hans.

He he ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Skummelt nesten...

Ja, det syns jeg også...

En ting er at vi fleiper om at vi er samstemte, men det slår jo til så mange ganger også!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

helt enig med deg om at han drepte var mye mer sexy!

Bra! Hyggelig at flere har samme smak, bare synd at han nå er ute av serien *sukk*

Skrevet

Nei, ikke enig. Han har noe skummelt i blikket. Ikke rått (rått=sexy), men skummelt.

Syns faktisk han som ble drept var mer sexy jeg, han der som viste seg å være en av de andre.

enig med deg amber! Han var ikke verst!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Skummelt nesten...

Nå ser jeg at vi må ha skrevet det samtidig også, så ingen kan beskylde deg for å ha lest mitt innlegg først denne gangen....

Gjest trultemor25
Skrevet

Ikke sawyer hvertfall. Jeg likte ham før noen andre visste hvem han var, nesten, og nå er han plutselig alle andre sin.. *sukk*

Jeg er litt barnslig når det gjelder sånne ting. Hvis jeg har hørt en sang først og liker den veldig godt, så blir jeg litt småirritert hvis andre brenner den på cd og hører på den hele dagen og andre folk kommer bort til de og sier "du, den sangen du hører på hele tida"...

=p Skjønner du noe som helst?

Sawyer kan du ha for deg sjøl! Pjuk! Jeg liker han Sayid jeg!

Skrevet

Sayid er jo så skabbete? Føler at han er svett og ikke har vaska seg eller noe. Kanskje det tunge, ustelte håret som gjør det.

Gjest trultemor25
Skrevet

Sayid er jo så skabbete? Føler at han er svett og ikke har vaska seg eller noe. Kanskje det tunge, ustelte håret som gjør det.

Hva med Sawyer da? Han er jo enda værre? Pluss at ingen har jo fått vaska seg noe særlig på en stund da.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker han som døde, jeg.

Han der som var stebroren til hun (Shannon ?) som døde sist

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med Sawyer da? Han er jo enda værre? Pluss at ingen har jo fått vaska seg noe særlig på en stund da.

Snart er han uten en arm også ;) hi hi

Gjest mirakel*2?
Skrevet

;)

er ikke så inne på disse navnene, men var det han pusekatten? Æsj

Gjest trultemor25
Skrevet

;)

Joa, men han var sånn åpenlys kjekkas

Skrevet

Han er sexy-skitten. Sayid er gammelsvette-skitten =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...