Gå til innhold

Ny hunk i lost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he..nei. Han er ikke min type. Har ikke sett så mye på den serien, men nok til å vite at han ikke kan sammelinges med han i Lost! ;)

De er jo helt like! Farga øyenbryn, mascara, rouge og leppestift.

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• amber sun

9

• Klara Q

9

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

What? Han var altfor femi syns jeg.

Han kan du ha for seg selv. Holder meg til Sawyer og den nye hunken (som døde) jeg. ;-D

Han som døde er ikke den nye hunken! Han som døde er en gammel mann som har forhekset dere!

Skrevet

Ja, tydeligvis. Du liker menn som aldri smiler, mens jeg liker snille og gode smilemenn

Jepp.. ;) Jeg liker menn som aldri gråter, og som ikke gjør en mine når de blir slått. Som uttrykker en enorm, jeg-bærer-på-mye-vondt-sexyhet, som man aldri helt får vite hav er, fordi de aldri nevner eller gir uttrykk for det..

*sukk*

Hvorfor kommer det aldri slike menn i virkligheten, tar meg hardt i armen, og gir meg et dyrisk kyss?

hare1365380455
Skrevet

Nei, ikke enig. Han har noe skummelt i blikket. Ikke rått (rått=sexy), men skummelt.

Syns faktisk han som ble drept var mer sexy jeg, han der som viste seg å være en av de andre.

Ok, jeg skal ikke lese mer her. Jeg mangler å se noen episoder ser du....

Skrevet

Jeg _elsker_ muskelmenn som ikke smiler.. ah. Bad boys er så utrolig tiltrekkende!

Synes han ser snill ut, jeg. Litt melankolsk, kanskje? Det er noe sårt og trist og vakkert over ham. Hvis det er Mr. Echo vi snakker om?

:)

Skrevet

Jeg liker han som døde, jeg.

Han der som var stebroren til hun (Shannon ?) som døde sist

;)

Boone, het han.

*hjelpsom*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

lol

Skrevet

Han som døde er ikke den nye hunken! Han som døde er en gammel mann som har forhekset dere!

*LOL* !!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

:-)

Jeg er fullstendig enig med Amber!

Men så er vi jo en del eldre enn deg, så han var ikke gammel for oss!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg liker sånne femie. Snart blir jeg lesbisk :P

Så da er det snart mulig å flørte med deg? *Blunker*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Boone, het han.

*hjelpsom*

Det var det, ja. Tusen takk =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så da er det snart mulig å flørte med deg? *Blunker*

Jepp! Det var dine ord som satte meg på tanken ;) *knis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..Næh!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp! Det var dine ord som satte meg på tanken ;) *knis*

Flott! Da har jeg nesten gjort en erobring her ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flott! Da har jeg nesten gjort en erobring her ;-)

Hihi ;)

Nå må jeg på jobb. Snakkes =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hihi ;)

Nå må jeg på jobb. Snakkes =)

Snakkes!

Skrevet

Synes han ser snill ut, jeg. Litt melankolsk, kanskje? Det er noe sårt og trist og vakkert over ham. Hvis det er Mr. Echo vi snakker om?

:)

Jeg aner ikke hva han heter, men det var han som så at bitcha gråt (og slo henne på slutten??).

Er på en måte enig med deg i det. Han bærer på en smerte dypt inni seg, som gjør ham så vakker og hard. Han er jo selvsagt snill _helt_ på bunnen. Men han driver ikke og smiler i tide og utide.

Skrevet

Jeg aner ikke hva han heter, men det var han som så at bitcha gråt (og slo henne på slutten??).

Er på en måte enig med deg i det. Han bærer på en smerte dypt inni seg, som gjør ham så vakker og hard. Han er jo selvsagt snill _helt_ på bunnen. Men han driver ikke og smiler i tide og utide.

Slo henne?

Er det ikke Mr.Ek han heter da? Tror ikke det ble nevnt i går, for han snakket jo ikke, men forrige episode snakket han, og da mener jeg de kalte han Mr.Ek.

Skrevet

Han er jo ikke snill bare på bunnen - han er jo rene helten. Det var han som dro alle dauingene inn på land, og det var han som ga Nathan i fangehullet bananer. Han slo Ana Lucia fordi hun ba om det; hun skulle late som om hun også var tatt til fange, for å få info av Michael, Sawyer og han kineseren, da de var i fangehullet.

Mr Echo er snill tvers igjennom, synes jeg. Snill og mørk og taus :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...