Gå til innhold

Ny hunk i lost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slo henne?

Er det ikke Mr.Ek han heter da? Tror ikke det ble nevnt i går, for han snakket jo ikke, men forrige episode snakket han, og da mener jeg de kalte han Mr.Ek.

Klara Q skreiv Mr. Echo isted, usikker på hva som er riktig. Men ja, han snudde seg og dengte til bitca, så fikk vi flashbacks fra det med Sawyer og hula osv, og så til slutt den scena hvor han skøyt Shannon eller hva hun heter.

Men jeg vet ikke hvorfor han slo henne, fulgte ikke helt med akkurat da.

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• amber sun

9

• Klara Q

9

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg aner ikke hva han heter, men det var han som så at bitcha gråt (og slo henne på slutten??).

Er på en måte enig med deg i det. Han bærer på en smerte dypt inni seg, som gjør ham så vakker og hard. Han er jo selvsagt snill _helt_ på bunnen. Men han driver ikke og smiler i tide og utide.

Kanskje det var Echo, sorry leste ikke Klara Qs innlegg før jeg svarte på ditt som jeg fant på 100 nyeste.

Skrevet

Han er jo ikke snill bare på bunnen - han er jo rene helten. Det var han som dro alle dauingene inn på land, og det var han som ga Nathan i fangehullet bananer. Han slo Ana Lucia fordi hun ba om det; hun skulle late som om hun også var tatt til fange, for å få info av Michael, Sawyer og han kineseren, da de var i fangehullet.

Mr Echo er snill tvers igjennom, synes jeg. Snill og mørk og taus :)

Åååja! Ja, han er snill. Men for å beholde sexyheten sin, så må han ikke bli _for_ snill på overflaten. Harde pakker og harde menn til DarkPink.

Skrevet

Klara Q skreiv Mr. Echo isted, usikker på hva som er riktig. Men ja, han snudde seg og dengte til bitca, så fikk vi flashbacks fra det med Sawyer og hula osv, og så til slutt den scena hvor han skøyt Shannon eller hva hun heter.

Men jeg vet ikke hvorfor han slo henne, fulgte ikke helt med akkurat da.

Fordi hun ba om det, sånn at det så ut som hun var behandlet likt som de andre de hadde fanget.

Men nå skriver vi rundt hverandre her tror jeg. ;)

Skrevet

Åååja! Ja, han er snill. Men for å beholde sexyheten sin, så må han ikke bli _for_ snill på overflaten. Harde pakker og harde menn til DarkPink.

Så, så. Han er sikkert en dævel på soverommet.

"Bend over, bitch!" *whip!*

Hehehe.

Skrevet

Så, så. Han er sikkert en dævel på soverommet.

"Bend over, bitch!" *whip!*

Hehehe.

I like =D

Skrevet

Se her, ja. Var det jeg visste at han var Nigerianer.

Og så heter han visst Mr. Eko - ikke Echo (my bad), selv om uttalen blir den samme.

http://abc.go.com/primetime/lost/cast/93544.html

:)

Så flott! Når folk spør hvem de deiligste mennene jeg vet er, så kan jeg bare svare Robbie Williams, Josh Holloway, og Adewale Akinnuoye-Agbaje!!

Skrevet

Så flott! Når folk spør hvem de deiligste mennene jeg vet er, så kan jeg bare svare Robbie Williams, Josh Holloway, og Adewale Akinnuoye-Agbaje!!

*ler*

Var visst ikke bare bare-det! Nå må du sitte og pugge hele natta :P

Skrevet

*ler*

Var visst ikke bare bare-det! Nå må du sitte og pugge hele natta :P

*sukk*

Man kan liksom ikke bruke navnet hans i senga heller føler jeg. Men det egner seg nok godt til å ramse opp når man er sinna på ham! Adewale Akinnuoye-Agbaje, hva gjør dolokket oppe??

Skrevet

*sukk*

Man kan liksom ikke bruke navnet hans i senga heller føler jeg. Men det egner seg nok godt til å ramse opp når man er sinna på ham! Adewale Akinnuoye-Agbaje, hva gjør dolokket oppe??

LOL!

Tenker han skjønner tegninga, da, ja! :)

Skrevet

Nå ser jeg at vi må ha skrevet det samtidig også, så ingen kan beskylde deg for å ha lest mitt innlegg først denne gangen....

Nei, vi har skrevet det hver for oss. Uten å vite om den andre.

Ganske rart... men så har vi jo god smak da! ;-D

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, vi har skrevet det hver for oss. Uten å vite om den andre.

Ganske rart... men så har vi jo god smak da! ;-D

:-)

Vi har Konge-smak *S*

Skrevet

Vi har Konge-smak *S*

*high five for den, lurulf!*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*high five for den, lurulf!*

*Klasker hånden til amber*

:-D

hare1365380455
Skrevet

*Klasker hånden til amber*

:-D

Link til bilde?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Link til bilde?

Nei, det har jeg ikke, dessverre. Så du ikke siste LOST episode?

Skrevet

Link til bilde?

Nå har jeg lett og lett, men finner ingen bilder av Goodwin dessverre. :(

Fikk du ikke med sist episode? Det var han som gikk opp på fjellet sammen med Ana Lucia for å prøve radiosenderen. Han som ble drept av Ana Lucia da hun forsto at han var en av De Andre.

hare1365380455
Skrevet

Nå har jeg lett og lett, men finner ingen bilder av Goodwin dessverre. :(

Fikk du ikke med sist episode? Det var han som gikk opp på fjellet sammen med Ana Lucia for å prøve radiosenderen. Han som ble drept av Ana Lucia da hun forsto at han var en av De Andre.

Ikke fortell mer! Jeg mangler 2-3 episoder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...