Gjest theoline Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ikke fullt så mye lenger, synes jeg da... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hun er det enda..Farlig bitch! hehe =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Godt å se henne gråte Men hun kan tørke av seg det liksom-barske jeg-har-hatt-et-hardt-liv-trynet. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Fortsatt bitch. Liker ikke måten hun prater på, så INNMARI TYDEELIIG. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Fortsatt bitch. Liker ikke måten hun prater på, så INNMARI TYDEELIIG. Huff ja.. Hun må ha jobbet på psykatrisk eller noe! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Huff ja.. Hun må ha jobbet på psykatrisk eller noe! Hehe, ja, eller barnehage.. eller kanskje ikke barnehage.. :/ 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Fortsatt bitch. Liker ikke måten hun prater på, så INNMARI TYDEELIIG. Jeg må være utrolig lettlurt, syntes hun viste både empati og et par andre menneskelig trekk jeg! Hun hadde lett manipulert meg gitt.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg syns hun virket litt mer mennesklig nå. Det var et formildende trekk at hun prøvde å gjøre så mye for barna. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe, ja, eller barnehage.. eller kanskje ikke barnehage.. :/ *LOL* Moren min har jobbet i mange på psykatrisk. Der måtte hun lære seg å prate tydelig, sier hun. Nå har hun begynt å jobbe i barnehage!!! *LOL* 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 *LOL* Moren min har jobbet i mange på psykatrisk. Der måtte hun lære seg å prate tydelig, sier hun. Nå har hun begynt å jobbe i barnehage!!! *LOL* *lol* 0 Siter
Mañana Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hun fortsetter bitchinga si. Men man får se litt mer hva som ligger bak. Likevel gjør hun noe dumt som ikke kan forsvares...noe veldig dumt. 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hun er himla sexy i alle fall. Og for et blendasmil! Sånn vil jeg og ha! 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hun er himla sexy i alle fall. Og for et blendasmil! Sånn vil jeg og ha! Nettopp, Klara Q. Du sier det - hun er virkelig sexy. (Det må være lov for oss damer å snakke om damene også. Mennene blir det så milelange lange tråder om ... *s*) 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hun fortsetter bitchinga si. Men man får se litt mer hva som ligger bak. Likevel gjør hun noe dumt som ikke kan forsvares...noe veldig dumt. Har du lasta ned og sett? Kommer hun til å gjøre noe som ikke kan forsvares, altså? Æsj. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Nettopp, Klara Q. Du sier det - hun er virkelig sexy. (Det må være lov for oss damer å snakke om damene også. Mennene blir det så milelange lange tråder om ... *s*) Jeg får slenge meg på og diskutere damene jeg også :-) Jeg syns ikke hun er så sexy, Kate ligger milevis forann! 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Har du lasta ned og sett? Kommer hun til å gjøre noe som ikke kan forsvares, altså? Æsj. Kanskje Mañana mener det at hun skjøt hun dama? (Husker ikke hva hun heter... hun som har sett Walt, som har passa bikkja hans) 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg får slenge meg på og diskutere damene jeg også :-) Jeg syns ikke hun er så sexy, Kate ligger milevis forann! Der er jeg helt enig med deg. Jeg syns ikke hverken leppene eller øynene til Ana Lucia er spesielt sexy. 0 Siter
favn Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hun er himla sexy i alle fall. Og for et blendasmil! Sånn vil jeg og ha! Jeg er også fascinert av smilet, de tennene er verdt sin vekt i gull. Her er vel kanskje filmen hun slo gjennom med, spiller også tøff jente: http://imdb.com/title/tt0210075/ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Der er jeg helt enig med deg. Jeg syns ikke hverken leppene eller øynene til Ana Lucia er spesielt sexy. Da har vi lik smak når det gjelder kvinner. :-) Skal tro om vi også har det når det gjelder menn? Er du enig med amber og meg i at han som viste seg å tilhøre "The Others" og ble drept var mye mer sexy en "hunk'en" til DarkPink, altså han nye mørkhudete? (Irriterende at jeg ikke husker navnene på alle de nye) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.