Gå til innhold

Er bitchen i Lost, fortsatt en bitch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi lik smak når det gjelder kvinner. :-)

Skal tro om vi også har det når det gjelder menn?

Er du enig med amber og meg i at han som viste seg å tilhøre "The Others" og ble drept var mye mer sexy en "hunk'en" til DarkPink, altså han nye mørkhudete? (Irriterende at jeg ikke husker navnene på alle de nye)

Jeg husker ikke hvordan han ser ut, og jeg syns mr Ek er sexy. (Var det ikke det han het da tro...)

Men Jack er mannen for meg. Eller Sawyer selvsagt.

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

10

• Klara Q

9

• DarkPink

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg husker ikke hvordan han ser ut, og jeg syns mr Ek er sexy. (Var det ikke det han het da tro...)

Men Jack er mannen for meg. Eller Sawyer selvsagt.

Om du ikke husker hvordan han så ut, så kan han ikke ha gjort særlig inntrykk på deg.

Men vi er i hvertfall enige om Jack og Sawyer :-)

Skrevet

En annen ting - hun psykologen (eller hva det ¨nå var - hun med det blonde håret) jeg synes hun virker snikete - la dere merke til hvordan hun nøret opp under Ana Lucias frykt for han som ble drept først. Hun jobber i det skjulte, men _jeg_ synes hun virker mye skumlere enn Ana Lucia...

Skrevet

Nettopp, Klara Q. Du sier det - hun er virkelig sexy.

(Det må være lov for oss damer å snakke om damene også. Mennene blir det så milelange lange tråder om ... *s*)

Ja, noen ganger må vi bare si det som det er :D

Skrevet

Oppfattet henne ikke som bitch fra før heller jeg da... Kun som tøff pga. en fortid vi ennå ikke vet noe om.

Annonse

Skrevet

Jeg får slenge meg på og diskutere damene jeg også :-)

Jeg syns ikke hun er så sexy, Kate ligger milevis forann!

Kate er søt og nydelig og vakker. Men jeg synes ikke hun er sexy, på samme måte som Ana Lucia.

Skjønt, var jeg en mann i Kates seng, hadde jeg aldeles ikke vært vanskelig å be.

Skrevet

Da har vi lik smak når det gjelder kvinner. :-)

Skal tro om vi også har det når det gjelder menn?

Er du enig med amber og meg i at han som viste seg å tilhøre "The Others" og ble drept var mye mer sexy en "hunk'en" til DarkPink, altså han nye mørkhudete? (Irriterende at jeg ikke husker navnene på alle de nye)

Jeg er i alle fall helt med deg (og amber) i at han hunken som ble drept i går absolutt var til å kunne smake på.

Men damene kan jeg ta en diskusjon med deg om. ;o)

Skrevet

Kanskje Mañana mener det at hun skjøt hun dama? (Husker ikke hva hun heter... hun som har sett Walt, som har passa bikkja hans)

OK. Den er jeg med på. Men det utilgivelige der var jo et virkelig "uhell", da.

Skrevet

*LOL*

Moren min har jobbet i mange på psykatrisk. Der måtte hun lære seg å prate tydelig, sier hun. Nå har hun begynt å jobbe i barnehage!!! *LOL*

Snakke tydelig på psykiatrisk avdeling???? Hvorfor?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Kate er søt og nydelig og vakker. Men jeg synes ikke hun er sexy, på samme måte som Ana Lucia.

Skjønt, var jeg en mann i Kates seng, hadde jeg aldeles ikke vært vanskelig å be.

"Kate er søt og nydelig og vakker."

Det er jeg enig i. Og som sagt synes jeg også at hun er sexy :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nettopp, Klara Q. Du sier det - hun er virkelig sexy.

(Det må være lov for oss damer å snakke om damene også. Mennene blir det så milelange lange tråder om ... *s*)

Da er vi enige om mennene, og diskuterer kvinnene :-)

Den er grei!

Annonse

Skrevet

"Kate er søt og nydelig og vakker."

Det er jeg enig i. Og som sagt synes jeg også at hun er sexy :-)

Ja, jeg synes også Kate er sexy, altså. Men synes Ana Lucia er mer sexy - i alle fall a different kind of sexy, eller noe sånt. Begge ser i grunnen ut som noe man kunne funnet i julesokken sin en tidlig julemorgen.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg synes også Kate er sexy, altså. Men synes Ana Lucia er mer sexy - i alle fall a different kind of sexy, eller noe sånt. Begge ser i grunnen ut som noe man kunne funnet i julesokken sin en tidlig julemorgen.

"Begge ser i grunnen ut som noe man kunne funnet i julesokken sin en tidlig julemorgen."

Det tror jeg mannen min kunne vært enig med deg i :-)

Jeg skjønner hva du mener om Anna, men jeg ser det ikke helt selv.

Fulgte du med i L-word? Nå husker jeg ikke hva hun frisøren het. Hun var verken søt eller pen, men hun var veldig sexy! Hun hadde noe dyridk over seg og en tiltrekking som jeg også merket.

Skrevet

"Begge ser i grunnen ut som noe man kunne funnet i julesokken sin en tidlig julemorgen."

Fulgte du med i L-word? Nå husker jeg ikke hva hun frisøren het. Hun var verken søt eller pen, men hun var veldig sexy! Hun hadde noe dyridk over seg og en tiltrekking som jeg også merket.

Nei, den serien fikk jeg aldri helt med meg. Men ja, man trenger ikke være så billedskjønn for å være uimotståelig sexy :)

Skrevet

Shane.

Av en eller annen grunn minner hun meg om Jodie Foster. En litt maskulin måte å føre seg på og snakke på, kanskje.

Jeg likte best hun som driver idrett.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Shane.

Av en eller annen grunn minner hun meg om Jodie Foster. En litt maskulin måte å føre seg på og snakke på, kanskje.

Jeg likte best hun som driver idrett.

Ja, Shane var det ja!

Enig i at det er noe maskulint over henne. Kanskje det er derfor hun appelerer til meg? Men det er mye mer også. Det er mange kvinner som kan virke maskuline uten at de appelerer (til meg).

Hun idrettsjenta synes ikke jeg var noe spesielt.

Da syns jeg hun "halvt fargede" var mye flottere, virkelig en flott Dame.

Skrevet

Ja, Shane var det ja!

Enig i at det er noe maskulint over henne. Kanskje det er derfor hun appelerer til meg? Men det er mye mer også. Det er mange kvinner som kan virke maskuline uten at de appelerer (til meg).

Hun idrettsjenta synes ikke jeg var noe spesielt.

Da syns jeg hun "halvt fargede" var mye flottere, virkelig en flott Dame.

Den halvfargede er evigunge Jennifer Beals, kjent fra Flashdance.

Hun må gudbedre meg nærme seg de 45, minst. Det er ikke til å tro.

Skrevet

Om du ikke husker hvordan han så ut, så kan han ikke ha gjort særlig inntrykk på deg.

Men vi er i hvertfall enige om Jack og Sawyer :-)

Liker ikke jack, jeg. Jeg liker sjeldent de som er skrevet inn i serier som opplagt kjekkaser. Synes han er altfor "flink" og sjarmløs også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...