Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hadde du tenkt å be henne på middag? Veel, nei. Jeg lurte bare generelt på om skuespillerne i serien L-Word også er lesbiske i virkligheten. Jeg har mest erfaring i å flørte med menn, men forsøker å sjarmere M.Angelica i senk innimellom :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Veel, nei. Jeg lurte bare generelt på om skuespillerne i serien L-Word også er lesbiske i virkligheten. Jeg har mest erfaring i å flørte med menn, men forsøker å sjarmere M.Angelica i senk innimellom :-) Lett variasjon fryder 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Lett variasjon fryder :-) Det håper jeg M.A. også synes! 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Og finne det ut på egenhånd mener du? Ja, kanskje det :-) Blir du med, eller! Eastern Sisters slår til! Eu je! Eastern sisters inntar Amerika og Chicago! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Eu je! Eastern sisters inntar Amerika og Chicago! *High five!* :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 *High five!* :-D *s* - men ingen mail ... :-( 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Snakke tydelig på psykiatrisk avdeling???? Hvorfor? For at de skal skjønne henne. 0 Siter
cecily Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 For at de skal skjønne henne. Har jobbet og jobber innen psykiatrien selv, og den har jeg aldri hørt før. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Har jobbet og jobber innen psykiatrien selv, og den har jeg aldri hørt før. Kanskje du ikke jobber innen samme form som min mor? Kanskje du har en dialekt som er mer forståelig for de du jobber med? Hva vet jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.