Gå til innhold

hvor får man kjøpt julekrybbe?jesus osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, du er visst sånn skikkelig Jesusbarn-mild, du.

Salige er de saktmodige! ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Har sett de billigste variantene på Nille eller Europris til ca kr 50.

Skrevet

Salige er de saktmodige! ;-)

Engler daler ned i skjul... Ja, det er godt at julefreden senker seg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Libris hadde et sett med nydelige figurer, i alle fall her hvor jeg bor. Krybba så det ut til at man kjøpte utenom, men de hadde det også.

Skrevet

Engler daler ned i skjul... Ja, det er godt at julefreden senker seg.

;-)

Skrevet

Hva jula egentlig handler om? Jula har ingenting å gjøre med den såkalte jesus, kjære deg.

Kjære vakre, vene.. Tror du jula er oppfunnet av kristendommen? Da må du tro om igjen! Skal de kristne komme og ha enerett på julefeiringa? :)

Annonse

Skrevet

I Trondheim har i alle fall Nomi (kristen bokhandel) et stort utvalg julekrybber. Vil tro de fleste vanlige bokhandlere og glassmagasiner har også, i tillegg til Nille og slike steder.

Skrevet

jeg synes alle de som snakker om å dele stat og kirke (sånne som deg sikkert med fare får å sette deg i bås) IKKE burde få nytte seg av fridager som knyttes opp til kirkelige høytider.Dere burde bare glemme fri både jul og påske for å si det sån! Jula skal dere ha fri og kose dere men å spotte kirka og jesus kan du. er det ikke ja takk olebrum samfunnet du kjære mi tid!

Så hva mener du jula handler om kjære? pynte treet og åpne en pakke du later som du liker? vi svømmer i materielle goder og vi vil ha mer MER MER! jeg blir kval. hva handler jula om sa du? og jeg forventer et godt svar..

Hehe, du driter deg skikkelig ut nå

Gjest Flystripa
Skrevet

I Trondheim har i alle fall Nomi (kristen bokhandel) et stort utvalg julekrybber. Vil tro de fleste vanlige bokhandlere og glassmagasiner har også, i tillegg til Nille og slike steder.

Å, steike - i et blad fra glassmagasinet var det en nyyydelig julekrybbe - dritdyr sådann. Om jeg noengang skal ha noe sånt i hus, så må det bli denne forseggjorte saken :)

Skrevet

Åh, det var en nydelig julekrybbe, ja.

Det synes jeg også - og jeg får 1-2 figurer til den hvert år til jul fra moren min! Heldige meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...