morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Oi, du er visst sånn skikkelig Jesusbarn-mild, du. Salige er de saktmodige! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Har sett de billigste variantene på Nille eller Europris til ca kr 50. 0 Siter
favn Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Salige er de saktmodige! ;-) Engler daler ned i skjul... Ja, det er godt at julefreden senker seg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Libris hadde et sett med nydelige figurer, i alle fall her hvor jeg bor. Krybba så det ut til at man kjøpte utenom, men de hadde det også. 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Engler daler ned i skjul... Ja, det er godt at julefreden senker seg. ;-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hva jula egentlig handler om? Jula har ingenting å gjøre med den såkalte jesus, kjære deg. Kjære vakre, vene.. Tror du jula er oppfunnet av kristendommen? Da må du tro om igjen! Skal de kristne komme og ha enerett på julefeiringa? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I Trondheim har i alle fall Nomi (kristen bokhandel) et stort utvalg julekrybber. Vil tro de fleste vanlige bokhandlere og glassmagasiner har også, i tillegg til Nille og slike steder. 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 jeg synes alle de som snakker om å dele stat og kirke (sånne som deg sikkert med fare får å sette deg i bås) IKKE burde få nytte seg av fridager som knyttes opp til kirkelige høytider.Dere burde bare glemme fri både jul og påske for å si det sån! Jula skal dere ha fri og kose dere men å spotte kirka og jesus kan du. er det ikke ja takk olebrum samfunnet du kjære mi tid! Så hva mener du jula handler om kjære? pynte treet og åpne en pakke du later som du liker? vi svømmer i materielle goder og vi vil ha mer MER MER! jeg blir kval. hva handler jula om sa du? og jeg forventer et godt svar.. Hehe, du driter deg skikkelig ut nå 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I Trondheim har i alle fall Nomi (kristen bokhandel) et stort utvalg julekrybber. Vil tro de fleste vanlige bokhandlere og glassmagasiner har også, i tillegg til Nille og slike steder. Å, steike - i et blad fra glassmagasinet var det en nyyydelig julekrybbe - dritdyr sådann. Om jeg noengang skal ha noe sånt i hus, så må det bli denne forseggjorte saken 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 En treskjærer på Toten - Henning - lager en helt skjønn krybbe. + helt fantastiske andre ting. http://www.henningcarving.no/ Åh, det var en nydelig julekrybbe, ja. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Åh, det var en nydelig julekrybbe, ja. Det synes jeg også - og jeg får 1-2 figurer til den hvert år til jul fra moren min! Heldige meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.