Gå til innhold

Kommunalt menstruasjonsinstitutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det bør opprettes en kommunal menstruasjonsinstitusjon hvor alle premenstreulle kunne legges inn i de verste dagene. Dette slik at samfunnet forøvrig kunne få være i fred disse dagene.

Skrevet

vet ikke om jeg ville jobbet der...... ;)

Ikke jeg heller, iallefall ikke uten et skikkelig risikotillegg.

Skrevet

hehe.....ser for meg kvinnfolk som klorer ut øynene på hverandre!

Gjest sissi & lillemor
Skrevet

Det trenger ikke være kommunalt! Sikkert en del samboere og ektemenn som gladelig ville betalt noen dagers opphold for den bedre halvdel!

Fin forretningside!

Skrevet

Da vil jeg ansettes som sånn Kari Jaqueson (Jakkeson, Jackson, hvordan skriver hun det?) som jager dem ut på joggetur m.m.for å bli kvitt der verste spenningene.

Skrevet

Det trenger ikke være kommunalt! Sikkert en del samboere og ektemenn som gladelig ville betalt noen dagers opphold for den bedre halvdel!

Fin forretningside!

Det hadde sikkert vært like greit at det va privat, jeg hadde gladelig betalt noen kroner.

Jeg blir nervøs av premenstruelle damer, de er farlige.

Hadde man f.eks kunnet samordne mensen i byggefeltet eller på jobben slik at alle fikk den samtidig, så hadde det vært unnagjort på noen dager. Istedet for at det skal være en eller annen illsint kjerring i nærheten hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...