Gjest pimpo Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes det bør opprettes en kommunal menstruasjonsinstitusjon hvor alle premenstreulle kunne legges inn i de verste dagene. Dette slik at samfunnet forøvrig kunne få være i fred disse dagene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 vet ikke om jeg ville jobbet der...... 0 Siter
Gjest pimpo Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 vet ikke om jeg ville jobbet der...... Ikke jeg heller, iallefall ikke uten et skikkelig risikotillegg. 0 Siter
Aryane Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hehe.....ser for meg kvinnfolk som klorer ut øynene på hverandre! 0 Siter
Gjest sissi & lillemor Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det trenger ikke være kommunalt! Sikkert en del samboere og ektemenn som gladelig ville betalt noen dagers opphold for den bedre halvdel! Fin forretningside! 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Da vil jeg ansettes som sånn Kari Jaqueson (Jakkeson, Jackson, hvordan skriver hun det?) som jager dem ut på joggetur m.m.for å bli kvitt der verste spenningene. 0 Siter
Gjest pimpo Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det trenger ikke være kommunalt! Sikkert en del samboere og ektemenn som gladelig ville betalt noen dagers opphold for den bedre halvdel! Fin forretningside! Det hadde sikkert vært like greit at det va privat, jeg hadde gladelig betalt noen kroner. Jeg blir nervøs av premenstruelle damer, de er farlige. Hadde man f.eks kunnet samordne mensen i byggefeltet eller på jobben slik at alle fikk den samtidig, så hadde det vært unnagjort på noen dager. Istedet for at det skal være en eller annen illsint kjerring i nærheten hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.