Gå til innhold

Se opp for firerbanden jenter!

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke å se det sjokkartede i denne historien som er slått opp overalt? Det må vel være noen tusener i dette landet som har ons med fremmede igjen og igjen og igjen... Hva tror folk at de får på byen med en fremmed? Ril låvv?

Jentene her har forresten garantert masse ons, de og.

Det sjokkartede for meg er ikke at de har ONS, men at såpass "voksne" menn (ihvertfall hvis man ser antall år isolert! *S*) inngår veddemål/konkurranse på denne måten.

Fortsetter under...

Det sjokkartede for meg er ikke at de har ONS, men at såpass "voksne" menn (ihvertfall hvis man ser antall år isolert! *S*) inngår veddemål/konkurranse på denne måten.

Det sjokkerer meg ikke det minste. Russehumor og studentablegøyer er det mange, mange som har moro av lenge etter at vikene kommer.

Men når det er sagt, er det jo litt absurd hvis sjokket dreier seg om _veddemålet_. Som om det gjør noe fra eller til mht rulleblad, kjønnssykdommer...? :)

Det sjokkerer meg ikke det minste. Russehumor og studentablegøyer er det mange, mange som har moro av lenge etter at vikene kommer.

Men når det er sagt, er det jo litt absurd hvis sjokket dreier seg om _veddemålet_. Som om det gjør noe fra eller til mht rulleblad, kjønnssykdommer...? :)

"Alt hen i hop" sa en av mine lærere på grunnskola, og man kan derfor ikke se bare veddemålet isolert.

Jeg vil anta at en slik konkurranse fører til enda mer utsvevende seksualliv.

Det fremgår også av en reportasje om denne banden at kondom kun brukes hvis DAMA har det lett tilgjengelig - tydeligvis noe som gutta selv driter i. Og jeg misliker også den måten han fremstilte seg selv på mht til de "u-pene" jentene han sjekker opp.

Sjokkert og sjokkert - hva legger man i det? Jeg er ikke _overrasket_ over at det finnes gutter som tenker og oppfører seg som disse - jeg har hørt om det før (og også om to jenter (søstre) som hadde et tilsvarende veddemål!), men jeg vil likevel si at jeg er sjokkert - eller hoderystende - om du vil, fordi jeg finner det uaksepatbelt.

"Alt hen i hop" sa en av mine lærere på grunnskola, og man kan derfor ikke se bare veddemålet isolert.

Det fremgår også av en reportasje om denne banden at kondom kun brukes hvis DAMA har det lett tilgjengelig - tydeligvis noe som gutta selv driter i. Og jeg misliker også den måten han fremstilte seg selv på mht til de "u-pene" jentene han sjekker opp.

Sjokkert og sjokkert - hva legger man i det? Jeg er ikke _overrasket_ over at det finnes gutter som tenker og oppfører seg som disse - jeg har hørt om det før (og også om to jenter (søstre) som hadde et tilsvarende veddemål!), men jeg vil likevel si at jeg er sjokkert - eller hoderystende - om du vil, fordi jeg finner det uaksepatbelt.

var det læreren min sa! ;-)

Jeg mener ikke å si at jeg synes det er greit det de holder på med, på ingen måte.

Jeg tror bare ikke det er noe nytt fenomen, at folk på byen har seg i vilden sky.

Så om de kaller det veddemål med venner, fører privat statistikk eller kom ut av tellingen for flere år siden, synes jeg ikke gjør noen forskjell fra eller til.

Annonse

Jeg mener ikke å si at jeg synes det er greit det de holder på med, på ingen måte.

Jeg tror bare ikke det er noe nytt fenomen, at folk på byen har seg i vilden sky.

Så om de kaller det veddemål med venner, fører privat statistikk eller kom ut av tellingen for flere år siden, synes jeg ikke gjør noen forskjell fra eller til.

Enig i at det kun kan være nyanseforksjeller - derfor ville jeg ta med det om hva man kan legge i "sjokk" - at jeg ikke i denne sammenheng mente at det var ren og skjær overraskelse fordi jeg var uvitende om densalgs! ;-)

Enig i at det kun kan være nyanseforksjeller - derfor ville jeg ta med det om hva man kan legge i "sjokk" - at jeg ikke i denne sammenheng mente at det var ren og skjær overraskelse fordi jeg var uvitende om densalgs! ;-)

Aha :)

Jeg er ikke så blasert at jeg ikke vemmes og snur meg over slikt, men altså ikke _sjokkert_.

De ordene, de ordene...

Hvordan ville dere da reagert om dere i ettertid fikk vite at han tilhører denne firerbanden?

Har spekulert litt på hva som skjer om en av dem skulle forelske seg i ett av ofrene.

.......eller hvordan ville dere reagert om man i ettertid fikk vite at han hadde hiv? Har ingen tenkt på det?

ShitDiddelyDo

Ja, men det er da mange damer som sjokkerer med sin "villighet" og som langt i fra blir skremt av slike "casanovaer".

Husker bl .a da han Thor Hermannsen kom inn i BB-huset, og skrøt av alle ONS'er, horehus i utlandet etc etc, flere hunder damer.

Jeg tenkte at han var dum som sa dette på TV, for nå ville van få problemer på sjekkemarkedet.

Men dengang ei: Han ble bare ENDA mer populær!!!

Hva ER det med disse damene, da? Har de bare erfart menn som er dårlige i senga kanskje, og så håper og tror de at en som har dyppa'n i 300 forksjellige damer er så veldig flink??

Hvis han var en BB-fyr ble han vel kjendis?

Det er grunn nok for mange kvinner.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...