Gå til innhold

julemorgen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

når starter julemorgen på nrk????

Trodde det var i dag jeg....

Fortsetter under...

Skrevet

det begynner nok ikke før noen dager før julaften. om jeg ikke husker helt feil så starter de opp omtrent når juleferien begynner.

Skrevet

det begynner nok ikke før noen dager før julaften. om jeg ikke husker helt feil så starter de opp omtrent når juleferien begynner.

ok, takk....

Skrevet

Sånn rundt den 20.12. Men hvem skal være programledere iår?? Nissa og Elisabeth sluttet jo, så skulle Jostein og Ingrid Gjessing ta over, men hun er vel høygravid.???

Skrevet

Sånn rundt den 20.12. Men hvem skal være programledere iår?? Nissa og Elisabeth sluttet jo, så skulle Jostein og Ingrid Gjessing ta over, men hun er vel høygravid.???

Ja, og jeg leste noe om at en som heter Marianne skal ta over.

Annonse

Skrevet

Blir jo ingen ordentlig Julemorgen uten Nissa Nyberget da... :o( *Skikkelig skuffa*

Skrevet

Ja, og jeg leste noe om at en som heter Marianne skal ta over.

JEG VIL HA NISSA OG ELISABETH!!!!!!!

Skrevet

Blir jo ingen ordentlig Julemorgen uten Nissa Nyberget da... :o( *Skikkelig skuffa*

Lillemus, du var den første jeg tenkte på da jeg hørte at Nissa ikke skulle være med mere :o).

Skrevet

HELT enig!! Forresten så vil jeg ha "over-myke- milde" Elisabeth også!!!!

Skrevet

Lillemus, du var den første jeg tenkte på da jeg hørte at Nissa ikke skulle være med mere :o).

*Gliser* Den har jeg blitt ertet med her inne hvert år siden jeg var så smart å si at jeg så Julemorgen kun fordi Nissa var med. ;o)

Skrevet

Åkey, da. Jeg skal ringe og spørre dem. Så er det bare å håpe at de sier ja.

Jeg har litt penger i fond som jeg kan bruke til å betale de to som likevel ikke får lov.

Alt for deg (og Lillemus)! :o)

fruen fra havet
Skrevet

Ungene har vel ikke skolefri ennå, eller har de det? For å stå i stil med at folk allerede har pyntet juletreet, spist julemat i flere uker.

Annonse

Skrevet

Åkey, da. Jeg skal ringe og spørre dem. Så er det bare å håpe at de sier ja.

Jeg har litt penger i fond som jeg kan bruke til å betale de to som likevel ikke får lov.

Alt for deg (og Lillemus)! :o)

FLOTT!!!!! DU er en knupp Gyda :-) Jostein er en flink fyr han, men han_kan_ jo bare ikke erstatte Nissa. Man får bruke den gamle klisjeèn; " å hoppe etter Wirkola". :-)

Skrevet

FLOTT!!!!! DU er en knupp Gyda :-) Jostein er en flink fyr han, men han_kan_ jo bare ikke erstatte Nissa. Man får bruke den gamle klisjeèn; " å hoppe etter Wirkola". :-)

Jeg er enig. Men jeg synes at Nissa brukte et par sesonger før han kom riktig inn i rollen som programleder. Han mestra spesielt dårlig det å småprate med de små på telefonen, husker jeg ... Og så kom det seg etterhvert!

Skrevet

I min ukuelige naivitet har jeg hittil trodd at Julemorgen var først og fremst for _barn_.

Men jeg skjønner jo nå at jeg har tatt grundig feil :-)

Skrevet

I min ukuelige naivitet har jeg hittil trodd at Julemorgen var først og fremst for _barn_.

Men jeg skjønner jo nå at jeg har tatt grundig feil :-)

Visst f... har du tatt feil !!! ;-)

Skrevet

Ungene har vel ikke skolefri ennå, eller har de det? For å stå i stil med at folk allerede har pyntet juletreet, spist julemat i flere uker.

Ja det kan jo likså godt ha begynt nå for folk skal jo til å pynte juletreeet snart.

Jaja folk er gale!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...