Gå til innhold

Don`t get your hopes up!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Er nå inne i vår 5 pp, og stor sett så har jeg klart å ikke gire meg så mye opp før IKM. Jeg har ventet tålmodig, og ikke drevet å tatt graviditetstester før IKM og slik tull ;-)

Men denne gangen klarer jeg ikke å være helt nøktern tror jeg... Det er ennå 8 dager til IKM, men jeg kjenner symptomer. Har allerede mensenmurringer, og såre brystvorter...

Enten så ser jeg spøkelser på høylys dag, eller så maner jeg frem symptomer som jeg ønsker meg.. Eller---- så er jeg kanskje gravid denne gangen???

Uff, dette blir en laaaang uke for

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208450-dont-get-your-hopes-up/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

know the feeling. Har ikke noe råd. Kan ikke gi råd til andre når jeg ikke kan følge dem selv engang:) Prøv å finne andre ting å gjøre på så du ikke har tid å tenke.

For å gire deg opp igjen litt (er litt stygg nå): Tenk hvis du blir gravid til jul! Da blir jeg misunnelig:) Jeg skulle jo bli gravid til jul. Perfekte julepresang til besteforeldre.

Men ikke lurt å gire seg opp(muhahaha), da blir fallet så stort.

fuji1365380447

know the feeling. Har ikke noe råd. Kan ikke gi råd til andre når jeg ikke kan følge dem selv engang:) Prøv å finne andre ting å gjøre på så du ikke har tid å tenke.

For å gire deg opp igjen litt (er litt stygg nå): Tenk hvis du blir gravid til jul! Da blir jeg misunnelig:) Jeg skulle jo bli gravid til jul. Perfekte julepresang til besteforeldre.

Men ikke lurt å gire seg opp(muhahaha), da blir fallet så stort.

Fnis - slemme mirakel*2

Men jeg kjenner følelsen - det er vanskelig å glede seg over alle andre som blir gravide, når man ikke får det til selv...

Jeg må ha litt tid til å komme meg hver gang jeg hører om en ny venninne som er i lykkelige omstendigheter.

Krysser fingre og tær for deg!!

Men du sier det jo selv, "Don't get your hopes up!"

Er så hard nedtur om det nå ikke skulle være så, sitter her selv og føler meg temmelig nede etter at jeg fikk mensen i går.. Vet det var vår 1pp på'n igjen, men etter alt styret rundt sa i sommer så føler jeg meg ekstra sårbar (gjør vi ikke alle!)

Men som sagt, jeg krysser fingrene for deg***

Annonse

fuji1365380447

Hei Fuji..

Nå er vel den laange uka omme? Har du tatt en test ennå eller sitter du fremdeles og lurer?!

Spent på dine vegne :-)

Jeg har IKM på søndag som kommer, så det er noen dager i uvissa ennå!

Jeg har ikke lenger en så sterk følelse av at jeg er gravid. Har hatt noen små-blødinger de siste dagene som gjør meg skeptisk.

Og murringene i magen er ikke så tydelig lenger heller.

Jeg får bare vente å se, men jeg er absoultt forberedet på at det ikke er klaff denne gangen heller.

Jeg har IKM på søndag som kommer, så det er noen dager i uvissa ennå!

Jeg har ikke lenger en så sterk følelse av at jeg er gravid. Har hatt noen små-blødinger de siste dagene som gjør meg skeptisk.

Og murringene i magen er ikke så tydelig lenger heller.

Jeg får bare vente å se, men jeg er absoultt forberedet på at det ikke er klaff denne gangen heller.

Det var synd å høre at du ikke er fullt like optimistisk lengere, dog er jo på ingen måte alt håp ute!

Krysser fingrene for deg Fuji!

fuji1365380447

Det var synd å høre at du ikke er fullt like optimistisk lengere, dog er jo på ingen måte alt håp ute!

Krysser fingrene for deg Fuji!

Det går svært opp og ned med humøret - jeg må innrømme at det går på trivsel og helse løs snart...

takk for gode tanker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...