Cyndi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det byrja med at eg fekk sopp (og dette klødde ganske mykje, huda vart veldig sår), brukte Canesten 1-dagsbehandling, så soppen er borte, men hudfoldane rett utanfor skjedeopningen vart veldig irritert av tablettrestane som kom ut att, det gnagde på ein måte til opne sår. Så, eg trur på grunn av all denne irritasjonen, fekk eg ganske kraftig herpesutbrott (eg har hatt det ein gong før, takk til ein x som ikkje tenkte seg om...), med mange blemmer og sår, klør og svir heilt forferdeleg. Eg lyt ta smertestillande om kvelden, men vaknar utpå natta av å ikkje få sova på grunn av smerta. All smerta tappar med heilt for enegri, og eg blir veldig anspent. Eg greier ikkje sitta stille og lesa om dagen, og søv dårleg om natta. Eg ottast veldig for dette, for eg har eksamenar over helga, og treng veldig å lesa og kvile. Men det virkar altså som om desse såra ikkje vil gro. Har nokon andre røynsle med dette? Og finst det nokon effektiv krem mot herpes i underlivet (ikkje Novirax)? Eg ville vera veldig takksam for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208457-s%C3%A5r-etter-herpes-og-sopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.