Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det byrja med at eg fekk sopp (og dette klødde ganske mykje, huda vart veldig sår), brukte Canesten 1-dagsbehandling, så soppen er borte, men hudfoldane rett utanfor skjedeopningen vart veldig irritert av tablettrestane som kom ut att, det gnagde på ein måte til opne sår. Så, eg trur på grunn av all denne irritasjonen, fekk eg ganske kraftig herpesutbrott (eg har hatt det ein gong før, takk til ein x som ikkje tenkte seg om...), med mange blemmer og sår, klør og svir heilt forferdeleg. Eg lyt ta smertestillande om kvelden, men vaknar utpå natta av å ikkje få sova på grunn av smerta. All smerta tappar med heilt for enegri, og eg blir veldig anspent. Eg greier ikkje sitta stille og lesa om dagen, og søv dårleg om natta. Eg ottast veldig for dette, for eg har eksamenar over helga, og treng veldig å lesa og kvile. Men det virkar altså som om desse såra ikkje vil gro. Har nokon andre røynsle med dette? Og finst det nokon effektiv krem mot herpes i underlivet (ikkje Novirax)? Eg ville vera veldig takksam for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208457-s%C3%A5r-etter-herpes-og-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...