Gå til innhold

Bryllup eller 60-årsdag.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petrine Eiffel
Skrevet

Nei, men det blir jo en smule annerledes når begge begivenhetene kommer til å bli nasjonale begivenheter. Dessuten er det økonomi inne i bildet her også. Det er LITT forskjell på kongehusene og "vanlige" familier da...

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Nei, men det blir jo en smule annerledes når begge begivenhetene kommer til å bli nasjonale begivenheter. Dessuten er det økonomi inne i bildet her også. Det er LITT forskjell på kongehusene og "vanlige" familier da...

Jo, men jeg synes synd i dem som må la sånne viktige ting i livet som et bryllup er bli styrt på den måten. Hun drar jo på årene og barn er jo ikke aktuelt før bryllupet. Hva om hun får problemer med å få barn på grunn av at hun måtte vente i årevis på å bli gift?

I vår familie er et bryllup langt større en en hvilken som helst bursdag.

Petrine Eiffel
Skrevet

Jo, men jeg synes synd i dem som må la sånne viktige ting i livet som et bryllup er bli styrt på den måten. Hun drar jo på årene og barn er jo ikke aktuelt før bryllupet. Hva om hun får problemer med å få barn på grunn av at hun måtte vente i årevis på å bli gift?

Hehe, det er bakdelen med å vøre kongelig. Da må man ta alle mulige slags hensyn til hva man kan gjøre når. Sånn er det bare, og selvfølgelig er et lands Konges 60-årsdag viktigere enn bryllupet til Kronprinsessen. Selv om det i "vanlige" familier er større med bryllup uansett hvem som fyller hvor mange år:-)

Skrevet

Mener å huske at jeg også leste et sted at Madeleine ikke kunne/burde gifte seg før Victoria, ettersom Vic er både eldst og tronarving....

Kongemillionærer er ikke som vanlige millionærer, vettø! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...