Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tenk å bli så styrt av familien? Hadde jeg latt være å gifte meg fordi min far skulle feire 60 årsdag samme året? Nei virkelig ikke. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110308 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Nei, men det blir jo en smule annerledes når begge begivenhetene kommer til å bli nasjonale begivenheter. Dessuten er det økonomi inne i bildet her også. Det er LITT forskjell på kongehusene og "vanlige" familier da... 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Nei, men det blir jo en smule annerledes når begge begivenhetene kommer til å bli nasjonale begivenheter. Dessuten er det økonomi inne i bildet her også. Det er LITT forskjell på kongehusene og "vanlige" familier da... Jo, men jeg synes synd i dem som må la sånne viktige ting i livet som et bryllup er bli styrt på den måten. Hun drar jo på årene og barn er jo ikke aktuelt før bryllupet. Hva om hun får problemer med å få barn på grunn av at hun måtte vente i årevis på å bli gift? I vår familie er et bryllup langt større en en hvilken som helst bursdag. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jo, men jeg synes synd i dem som må la sånne viktige ting i livet som et bryllup er bli styrt på den måten. Hun drar jo på årene og barn er jo ikke aktuelt før bryllupet. Hva om hun får problemer med å få barn på grunn av at hun måtte vente i årevis på å bli gift? I vår familie er et bryllup langt større en en hvilken som helst bursdag. Hehe, det er bakdelen med å vøre kongelig. Da må man ta alle mulige slags hensyn til hva man kan gjøre når. Sånn er det bare, og selvfølgelig er et lands Konges 60-årsdag viktigere enn bryllupet til Kronprinsessen. Selv om det i "vanlige" familier er større med bryllup uansett hvem som fyller hvor mange år:-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jo, men jeg synes synd i dem som må la sånne viktige ting i livet som et bryllup er bli styrt på den måten. Hun drar jo på årene og barn er jo ikke aktuelt før bryllupet. Hva om hun får problemer med å få barn på grunn av at hun måtte vente i årevis på å bli gift? I vår familie er et bryllup langt større en en hvilken som helst bursdag. Mener å huske at jeg også leste et sted at Madeleine ikke kunne/burde gifte seg før Victoria, ettersom Vic er både eldst og tronarving.... Kongemillionærer er ikke som vanlige millionærer, vettø! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.