Gå til innhold

Ingen glede av det

Anbefalte innlegg

Frustrert kvinne

Selv om han har god teknikk, som du skriver her, og har hatt et langt forhold tidligere, så trenger ikke dette bety noe for deg. Kanskje du vil ha alt de han har ligget med før, ikke ville ha?

Fortsett utforskingen, lek og ha det moro. Er litt sånn selv at "ut-inn"delen er mest for hans skyld. At han er lydhør for deg er veldig positivt:)

At du skal finne ut dine seksuelle preferanser etter bare tre måneder er ikke noe å mase etter. Det finnes kvinner som bruker tiår. Altså: Ikke stredd, for det er det mest antiorgasmiske du kan gjøre:) Nyt det som er å nyte, fortsett å leke og prøve nye ting! Selv brukte jeg to og et halvt år på å få min første orgasme. Og da hadde jeg en slik kjøreste som du har nå. Så bare ta det med ro:)

Takk for inspillet.Skal smøre meg med tolmodighet:-)

Fortsetter under...

UndrendePåDetMeste

Jepp. Skjeden er ikke en ufølsom del av kroppen for alle. Nemlig. :o)

Men den er stort sett det for de aller fleste. Leste et sted at mellom 5-10% av kvinner er følsomme nok til at de kan få orgasme av penetrering. Det betyr jo at ganske mange vinner i Norge kan, men det betyr også at dere er i et mindretall. Må si jeg er ganske misunnelig, må jo være deilig å slippe å tenke på å bytte stilling for at begge skal få best mulig uttelling av sexen. Min bedre halvdel og jeg har nemlig hver våre stillinger som virker best.

Håper ikke dere tar det som kritikk, bare en kommentar.

*misunnelige meg*

Gjest Velger å være anonym nå

Men den er stort sett det for de aller fleste. Leste et sted at mellom 5-10% av kvinner er følsomme nok til at de kan få orgasme av penetrering. Det betyr jo at ganske mange vinner i Norge kan, men det betyr også at dere er i et mindretall. Må si jeg er ganske misunnelig, må jo være deilig å slippe å tenke på å bytte stilling for at begge skal få best mulig uttelling av sexen. Min bedre halvdel og jeg har nemlig hver våre stillinger som virker best.

*misunnelige meg*

Jeg synes det høres merkelig ut at det er en så liten andel av kvinnene som får orgasme ved penetrering.

Men jeg er klar over at jeg er heldig. Det er uhyre sjelden at jeg ikke får orgasme, og jeg fikk det fra første samleie.

*misunnelige meg*

Jeg får ikke de helt store, himmelstormende orgasmene av kun penis i skjeden, men det er utrolig deilig alikevel da. :o)

Jeg får ikke de helt store, himmelstormende orgasmene av kun penis i skjeden, men det er utrolig deilig alikevel da. :o)

"Jeg får ikke de helt store, himmelstormende orgasmene av kun penis i skjeden"

Det er kanskje dårlig gjort å si det, men det får jeg :-D

Er det så sjeldent, altså?

UndrendePåDetMeste

"Jeg får ikke de helt store, himmelstormende orgasmene av kun penis i skjeden"

Det er kanskje dårlig gjort å si det, men det får jeg :-D

Er det så sjeldent, altså?

Ti prosent av norges kvinnelige befolkning blir jo et ganske stort antall da, uansett av prosentandel:p Men ja. Jeg kjenner ingen som får orgasme på den måten, så nyt det for alt det er verdt og litt til for oss andre også, hehe

Annonse

Ti prosent av norges kvinnelige befolkning blir jo et ganske stort antall da, uansett av prosentandel:p Men ja. Jeg kjenner ingen som får orgasme på den måten, så nyt det for alt det er verdt og litt til for oss andre også, hehe

"så nyt det for alt det er verdt og litt til for oss andre også, hehe"

Det skal jeg :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...