Gå til innhold

Syns hun jeg er rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet tidligere innlegg her om at jeg ikke tåler røyk, får en nervøs følelse inni meg av det..og synes det er vanskelig¨å være på fester og i det hele tatt komme på beskøk når de røyker..

nå skal vi på shoppe og jeg må sitte på med henne i bilen.

Jeg spurte nå på en fin måte om hun ikke kunne la være å røyke på turen nedover, noe hun sa var greit. men er jeg helt tullerusk?

Skrevet

Nei, jeg misliker også røyklukt. Blir kvalm og uvel.

Og røyking i bil er jo helt pyton.

Hun synes sikkert ikke du er rar.

Skrevet

Har ikke lest de andre innleggene dine.

Om du er litt rar eller ikke kommer an på hvor ekstrem du er. De fleste som ikke røyker liker ikke at det er røyk i samme rom og slettes ikke i en bil. Men de fleste klarer å holde det ut om det skulle være det.

Ikke er det noe spesielt skadelig for deg heller, hvis det skjer svært sjeldent, med forbehold om at du ikke blir syk av det da.

Så om din venninne synes du er rar eller ikke er vanskelig å si, men det er jo mulig da hvis du ikke tåler noe som helst.

Husk at en røyker vil skjønner dette enda mindre enn en ikke-røyker.

Skrevet

Om du er litt rar eller ikke kommer an på hvor ekstrem du er. De fleste som ikke røyker liker ikke at det er røyk i samme rom og slettes ikke i en bil. Men de fleste klarer å holde det ut om det skulle være det.

Ikke er det noe spesielt skadelig for deg heller, hvis det skjer svært sjeldent, med forbehold om at du ikke blir syk av det da.

Så om din venninne synes du er rar eller ikke er vanskelig å si, men det er jo mulig da hvis du ikke tåler noe som helst.

ja. det er sant.

de skjønner ikke hvorfor dette påvirker meg, og like mye skjønner jeg.. hehe

men når jeg har det best uten så gjør jeg alt for unngå røyk, og tilogmed spør venninnene mine om de kan unngå det en 20 minutters tid

Skrevet

Til og med røykerne jeg kjenner syns det er ekkelt med røyk i bil.

Skrevet

Du mente vel at hun ikke skulle røyke i bilen - sant?! Det er ikke for mye forlangt. Men hun må jo få ta røykepauser om hun vil :)

Skrevet

Tror 99% av røykerne skjønner dette veldig godt - de er da ikke tilbakestående :)

Skrevet

Til og med røykerne jeg kjenner syns det er ekkelt med røyk i bil.

godt å høre at jeg ikke er helt mongo

Gjest nå er du urettferdig
Skrevet

Nei nå er du urettferdig !

Jeg kjenner mange mange røykere, og det er et fåtall av disse som røyker i bilen.

De er jo mennesker som forstår selv om de røyker da !

Skrevet

Du mente vel at hun ikke skulle røyke i bilen - sant?! Det er ikke for mye forlangt. Men hun må jo få ta røykepauser om hun vil :)

ja såklart =) og det håper jeg indrlig at hun gjør

mente i bilen ja

hehe

Skrevet

Tror 99% av røykerne skjønner dette veldig godt - de er da ikke tilbakestående :)

Ikke?..hehe. Nja jeg er ikke så sikker på at de forstår det like godt som en ikke-røyker.

Skrevet

Nei nå er du urettferdig !

Jeg kjenner mange mange røykere, og det er et fåtall av disse som røyker i bilen.

De er jo mennesker som forstår selv om de røyker da !

Les hva jeg skriver. Jeg skriver at en røyker ikke vil forstå det like godt. Ikke at h*n ikke forstår det.

Selv om bevistheten rundt dette har blitt mange ganger større i de senere årene, så er det tross alt ikke så lenge siden at røykerne ga fullstendig blaffen i ikke-røykere og mente at "litt" røyk må de fleste tåle.

Skrevet

Les hva jeg skriver. Jeg skriver at en røyker ikke vil forstå det like godt. Ikke at h*n ikke forstår det.

Selv om bevistheten rundt dette har blitt mange ganger større i de senere årene, så er det tross alt ikke så lenge siden at røykerne ga fullstendig blaffen i ikke-røykere og mente at "litt" røyk må de fleste tåle.

"og mente at "litt" røyk må de fleste tåle."

Det er det fortsatt. Flere sa det til meg i en diskusjon her om dagen.

laguna1365380434
Skrevet

Næh..Jeg røyker i bil, men vet at mange, også andre røykere ikke digger det, så hvis noen ba meg la være på en kjapp liten svipp så er vel det greit nok..

Men jeg hadde ikke digget det om vi skulle kjøre griselangt og jeg hadde skaffet bil og røykende sjåfør også. Grunnen til at jeg foretrekker å kjøre i slike tilfeller er at da får man blaste musikk, og man får røyke av hjertens lyst. Det er hele fordelen, og får jeg ikke det kan vi like godt ta bussen alle mann..;-P

Skrevet

"og mente at "litt" røyk må de fleste tåle."

Det er det fortsatt. Flere sa det til meg i en diskusjon her om dagen.

Ja ikke sant? Den holdningen sitter fortsatt i mange og det er også mange som kan dra dette ganske langt.

Jeg tåler å sitte i litt røyk, men unngår det hvis jeg kan og jeg hater den lukten jeg får i klærne mine etterpå. Klarer ikke å gå med slike klær, skifter så raskt jeg kan.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Synes hun er rar som røyker i bilen sånn at du må be henne ikke gjøre det.

De fleste som røyker gjør det utafor bilen. Om ikke for å ta hensyn til andre så for å ta vare på bilen og kunne selge den når man vil ha ny.

Mange nekter å kjøpe biler det har vært røkt i.

Det er ikke du som er rar, om hun synes det er det hennes problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...