Gå til innhold

Word. Hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Hvordan sette inn linje øverst på hver side med en eller annen info, f.eks. rapportnavn? Noen som veit?

Jeg er en annen
Skrevet

Bruke topptekst

Ok, takk, fant det :)

Jeg er en annen
Skrevet

Mener du topptekst og bunntekst?

Ja, jeg gjorde visst det :)

Skrevet

Ok, takk, fant det :)

Er det noe arbeide som haster til jul?

Og hvordan går det, i sin alminnelighet? :)

Jeg er en annen
Skrevet

Er det noe arbeide som haster til jul?

Og hvordan går det, i sin alminnelighet? :)

Det er hjemmeeksamen... Skal opp på Gløs og levere nuh. Akk ja, det er et pes. Men ellers behandler livet meg ikke for ille. Hva med deg?

Skrevet

Det er hjemmeeksamen... Skal opp på Gløs og levere nuh. Akk ja, det er et pes. Men ellers behandler livet meg ikke for ille. Hva med deg?

Lykke til, men hold grepet på Word. Ikke for å skremme deg unødig, men Word er veldig sånn 'lage-krøll-rett-før-man-skal-levere'.

Det andre kan vi komme tilbake til.

Skrevet

Åh, er du så ung og så lokal?

Skrevet

Mail, forresten.

Jeg er en annen
Skrevet

Åh, er du så ung og så lokal?

Ja, hva trodde du, at jeg var gammel og fjern?

Skrevet

Ja, hva trodde du, at jeg var gammel og fjern?

Hehe. Jeg trodde du var sånn 40-50 kanskje, og tenkte bare ikke tanken at noen her kunne gå på samme skole som meg! =o

Jeg er en annen
Skrevet

Hehe. Jeg trodde du var sånn 40-50 kanskje, og tenkte bare ikke tanken at noen her kunne gå på samme skole som meg! =o

40-50!? Steike ta!

Jeg er en annen
Skrevet

Hvor er du fra?

Nord-Norge, åff kårs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...