Gjest hvor henvende meg (oslo) Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg bor i Oslo og trenger en snekker nokså raskt (forskjellig små-arbeid som må gjøres pent, før jeg kan selge leiligheten min). Men hvordan i all verden skal jeg kunne vite hvilke snekkere som er flinke og hvilke som er dårlige/skjødesløse? Hører jo så mye både-og. Ikke har jeg penger til de aller dyreste heller. Er det noen her som har god erfaring med noen snekker i Oslo-området, eller som vet hvordan jeg kan finne ut hvem som gjør pent arbeid og samtidig med nogenlunde rimelige priser? Fint om du kunne svare meg enten her eller på mailen min [email protected] 0 Siter
Gjest hvor henvende meg Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Glemte å spørre: Hva er egentlig vanlig timepris for en snekker i Oslo-området?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du får kjøpe den siste dvd'n til Erik Thorstvedt "Hva menn vil at kvinner skal kunne" (?) og gjøre det sjæl. ;o) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Glemte å spørre: Hva er egentlig vanlig timepris for en snekker i Oslo-området?? Mine snekkere har jeg betalt 200 for i timen - svart. Men siden alle er opptatt over taket for tiden, så kan jeg dessverre ikke anbefale noen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.