Gå til innhold

Installere WinXP oppdatering på nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

WinXP sa igår at den hadde lastet ned en oppdatering og at den var klar til å installere den. Jeg klikke på OK og installasjonen satte igang. Men så stoppet den plutselig opp. Jeg forsøkte å skru av PC'en men den sa at jeg ikke kunne gjør det da den holdt på å installere. Jeg lot PC'en stå på hele natten og når jeg stod opp igjen ca. 7 timer senere så stod oppdateringen fremdeles fast. Jeg brukte da "Svenske knappen" og fikk slått PC'en av.

Idag på Windows Update står det selvfølgelig at installeringen misslyktes. Den sier at jeg kan installere det på nytt, men hvordan gjør jeg det? Jeg har forsøkt å kjøre Windows Update men den sier at det ikke er noe å installere. Men loggen viser at Windows Genuine Advantage Notification (KB905474) ikke ble installert riktig.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...