Annitta Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 bare lurer, i fare for å drite meg ut her.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Nei det kan jeg aldri tenke meg 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det er ihvertfall en usikker affære :-))) Bedre å spørre hva de synes enn å tenke at de tenker:) Sliter du litt i dag? 0 Siter
Nevrolingvistiker Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du kan, til en viss grad, observere og konkludere hvorvidt noen sier noe de mener eller om de ikke mener det. Dette er å "kalibrere". 0 Siter
Annitta Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Det er ihvertfall en usikker affære :-))) Bedre å spørre hva de synes enn å tenke at de tenker:) Sliter du litt i dag? hehe, jeg sliter alltids med noe jeg 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hehe, jeg sliter alltids med noe jeg :-) Man kan jo se reaksjonene til andre mennesker, men å se hva de tenker, eller at andre kan se hva du tenker rent konkret. Det er nok ikke mulig :-) 0 Siter
Annitta Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 :-) Man kan jo se reaksjonene til andre mennesker, men å se hva de tenker, eller at andre kan se hva du tenker rent konkret. Det er nok ikke mulig :-) tusen takk for at du avkrefta det.. hehe jeg er nokm litt rar skjønner jeg .. hehe:P 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 tusen takk for at du avkrefta det.. hehe jeg er nokm litt rar skjønner jeg .. hehe:P Ikke rarere enn mange :-) Hvorfor liker du ikke at andre ser på deg? Hvorfor tror du de ser på deg? 0 Siter
Annitta Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Ikke rarere enn mange :-) Hvorfor liker du ikke at andre ser på deg? Hvorfor tror du de ser på deg? jeg vet ikke.. synd det bare er ubehalgelig for jeg tørr ikke si ifra at det er ubehagelig.. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 jeg vet ikke.. synd det bare er ubehalgelig for jeg tørr ikke si ifra at det er ubehagelig.. Det som kan være lurt i sånne tilfeller er å finne ut nøyaktig hvilke tanker du har -forut- for det ubehaget du føler, hva har trigget det?? Hvilke tanker gikk gjennom hodet ditt før du syntes det var ekkelt? Neste steg er: er disse tankene reelle? Kan det være andre grunner til at folk ser på deg? Ser du på andre? Hva tenker du hvis du ser på en tilfeldig på bussen feks? Det er ikke sikkert folk mener så ille som du kanskje tror :-) Ha det godt. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.