Gå til innhold

Din ungdomsforelskelse?

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• amber sun

8

• Lillemus

7

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må svare det samme som alle andre gutter på min alder.

Sam Fox, og ja; hun er lesbisk.

Skrevet

Glemte Tom Cruise. Men gud bedre som jeg har kommet til fornuft siden den gang..!

I tilfelle noen lurer på hvem jeg snakker om.. http://www.imdb.com/title/tt0094889/posters :-)

Åja såklart! Tom Cruise ja.

Du er ikke meg vel? ;-P

Ser ut til at vi hadde samme smak back then. *s*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Den første var vel Limahl, hehehe.(jeg var ikke gammel da, altså. Hadde sett never ending story og syntes sangen var så fin. Fikk plata hans til jul, og der var han da, på coveret, såååååå kjekk)

Litt senere kom Gilpert Grape ut på kino, og da tok jeg til vettet: Johnny Depp!

Skrevet

Glemte en til... Patrick Swayze som spilte i Dirty Dancing. Jaggu var jeg ikke på knærne etter han også. *ler*

Ikke alle på en gang da, det var vel Karate Kid først, så de andre to etterpå, mulig de overlappet hverandre litt. *s*

Skrevet

Jon Bon Jovi. Jeg var hysterisk blod-fan.

http://web.telia.com/~u37005276/jon21.jpg

Og jada, det var på åttitallet...

*kremt*

Men mrs.Wallace...Bon Jovi er jo rå ennå han da. :) Jeg spiller flere av låtene hans på fest eller i bilen jeg.

"Living on a prayer" f eks. :-)

Skrevet

Men mrs.Wallace...Bon Jovi er jo rå ennå han da. :) Jeg spiller flere av låtene hans på fest eller i bilen jeg.

"Living on a prayer" f eks. :-)

Åjada, har fremdeles en soft spot for ham. Og jeg brøler mer enn gjerne med på både Livin' on a Prayer og You Give Love a Bad Name hvis det passer seg sånn. ;o)

Men kremtet var rettet mot hårsveis og stil på bildelinken min. Snakker om åttitallsrocker, hehe.

Skrevet

Åjada, har fremdeles en soft spot for ham. Og jeg brøler mer enn gjerne med på både Livin' on a Prayer og You Give Love a Bad Name hvis det passer seg sånn. ;o)

Men kremtet var rettet mot hårsveis og stil på bildelinken min. Snakker om åttitallsrocker, hehe.

hehe... brøler du også gjerne til sangene utpå kvelden, etter noen glass? ;-P

(hvisker: jeg skråler mer enn gjerne med ;) - )

Skrevet

Skøytestjernen Eric Heiden var utroooolig kjekk syntes jeg :-)

Ellers var Luke i "I ville vesten" drømmenannen! Ikke like kjekk nå lenger kanskje? ;-)

Skrevet

Glemte en til... Patrick Swayze som spilte i Dirty Dancing. Jaggu var jeg ikke på knærne etter han også. *ler*

Ikke alle på en gang da, det var vel Karate Kid først, så de andre to etterpå, mulig de overlappet hverandre litt. *s*

Åh, Karate Kid, ja!! jeg var helt på knærne ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...