Gå til innhold

Din ungdomsforelskelse?

Anbefalte innlegg

Gjest sure do.
Skrevet

Forundret over at ingen har nevnt Brad Pitt jeg! *dåååne* ;p

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• amber sun

8

• Lillemus

7

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cezalion
Skrevet

Det er fordi den forelskelsen har vedvart ;)

Skrevet

Skøytestjernen Eric Heiden var utroooolig kjekk syntes jeg :-)

Ellers var Luke i "I ville vesten" drømmenannen! Ikke like kjekk nå lenger kanskje? ;-)

Åååååh, hvordan kunne jeg glemme Luke!?! *klasker panna* Hjelpe og trøste så forelska jeg var. Jeg tror til og med han slo Eric Heiden!

Skrevet

hehe... brøler du også gjerne til sangene utpå kvelden, etter noen glass? ;-P

(hvisker: jeg skråler mer enn gjerne med ;) - )

Da er det jammen flaks at du skal på nachspiel til meg. ;o)

*rensker stemmen*

Skrevet

Da er det jammen flaks at du skal på nachspiel til meg. ;o)

*rensker stemmen*

Ja ikke sant?

Vi kommer til å lage et kongebra nachspiel! *S* *S*

Skrevet

Da jeg var ung gikk vel Brad Pitt i bleier.... Eller kanskje i barneskolen? Hvor gammel er fyren egentlig?

Skrevet

Åååååh, hvordan kunne jeg glemme Luke!?! *klasker panna* Hjelpe og trøste så forelska jeg var. Jeg tror til og med han slo Eric Heiden!

Åja - han hang på veggen hos meg ja! :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Da jeg var ung gikk vel Brad Pitt i bleier.... Eller kanskje i barneskolen? Hvor gammel er fyren egentlig?

42

Gjest sure do.
Skrevet

Det er fordi den forelskelsen har vedvart ;)

Hehe..helt klart. Men han regjerte i alle fall på mine vegger i fjortistida. Sammen med Johnny Depp, Keanu Reeves og Luke Perry fra Beverly Hills 90210 (eller hva det het...)

Men den aller første var nok Donnie Wahlberg (broren til Marky Mark (Mark Wahlberg)), trommisen i New Kids On The Block. Det var dager du!

:D

Gjest sure do.
Skrevet

Hehe..han er vel eldre enn deg? Tror han er litt over 40.

*mimre mimre...Thelma and Louise*

Skrevet

Hehe, Eric Heiden var kanskje litt før Luke? Synes å huske at han kom litt i skyggen av helten fra "I ville vesten", ja ;-)

Skrevet

Ok... Da gikk han ikke i bleier da jeg var ung! :o)

Men jeg husker ham overhode ikke fra min ungdomstid, for meg dukket han opp på slutten av 90-tallet.

Skrevet

Hehe, Eric Heiden var kanskje litt før Luke? Synes å huske at han kom litt i skyggen av helten fra "I ville vesten", ja ;-)

Eric Heiden hadde så ekkel lue. Den der lyseblå som så ut som den var pusemyk. Usj.

Skrevet

Eric Heiden hadde så ekkel lue. Den der lyseblå som så ut som den var pusemyk. Usj.

*ler* Den lua har jeg muligens fortrengt ;-)

Skrevet

Jammen Brad Pitt var antagelig ikke aktuell før iallefall jeg var over "ungdommen". Var det ikke først i "Thelma og Louise" han ble kjent? Jeg mener jeg var i 20-åra når den filmen ble vist...På 90-tallet en gang?

Skrevet

Hvis du hadde nevnt middelaldrende forelskelse så kunne jeg nevnt han, men ikke ungdomsforelskelse på meg;(

Skrevet

Han kan da umulig være over førti. Jeg er overbevist om at jeg sluttet med bleier leeeeeeeeeeeeeenge før han.

Skrevet

Jeg er så gammel at jeg husker da Paul McCartney giftet seg første gang og alle jenter gråt. Jeg hadde bilde av ham på veggen, men var for ung til å forstå hvorfor de gråt;) Jeg er fremdeles stor fan av The Beatles og anser dem for å være tidenes største musikere. Kjøpte en collection av cd'er med dem i New York og koser meg skikkelig. Det er slik med oss førtiser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...