Gå til innhold

Din ungdomsforelskelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gækki i Drama... Fant bare et bilde fra nyere tider.

http://www.vg.no/vg/psssst/vibe2.html

Møkke og Guffi kalte vi dem, så er jeg vel sikkert akkurat nok antall år eldre enn deg til at jeg ikke akkurat svermet for de karene der! ;-)

Og spin-off-gruppa fra Daram kalets for Crema-tion! ;-)

Men jeg husker godt da Drama spilte "Breaking Away" på halvsju og at jeg syntes Per Kr. Indrehus sang bra! :-)

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• amber sun

8

• Lillemus

7

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Møkke og Guffi kalte vi dem, så er jeg vel sikkert akkurat nok antall år eldre enn deg til at jeg ikke akkurat svermet for de karene der! ;-)

Men jeg husker godt da Drama spilte "Breaking Away" på halvsju og at jeg syntes Per Kr. Indrehus sang bra! :-)

Og spin-off-gruppa fra Drama kaltes for Crema-tion! ;-)

Skrevet

Nå kom jeg på en indianer jeg var forelska i. Var han i samme serien, eller var det en annen...? En skikkelig norgesvenn, den indianeren. Husker du ham???

Jon English forguda jeg forresten også, av en eller annen grunn. Kanskje det var fordi han så så trist ut:-)

Jeg husker jeg syntes han hadde litt vel voksent utseende da. Men jeg rådigget sangen om Sux ribbons!!!!

Gjest sure do.
Skrevet

Jammen Brad Pitt var antagelig ikke aktuell før iallefall jeg var over "ungdommen". Var det ikke først i "Thelma og Louise" han ble kjent? Jeg mener jeg var i 20-åra når den filmen ble vist...På 90-tallet en gang?

Filmen kom i 1991 og da var jeg 13. Så for meg må det jo telle i høyeste grad, eller? :D

Gjest sure do.
Skrevet

Hvis du hadde nevnt middelaldrende forelskelse så kunne jeg nevnt han, men ikke ungdomsforelskelse på meg;(

Heheh...er det bare "gamle" damer her inne?!!

;p

Han kan man jo uansett være litt forelsket i ennå...

Skrevet

Da jeg var ung gikk vel Brad Pitt i bleier.... Eller kanskje i barneskolen? Hvor gammel er fyren egentlig?

Han er den typen som vi kvinner i alle aldersgrupper kan forelske oss i;) Er ikke så viktig hvor gammel han er.

Gjest sure do.
Skrevet

Han kan da umulig være over førti. Jeg er overbevist om at jeg sluttet med bleier leeeeeeeeeeeeeenge før han.

Født 18/12-63. Så da spørs det hvem av dere som traska rundt i bleiene lengst. :D

http://www.imdb.com/name/nm0000093/

Skrevet

Heheh...er det bare "gamle" damer her inne?!!

;p

Han kan man jo uansett være litt forelsket i ennå...

Jeg er nok eldre enn Brad Pitt ja, men forelske meg i ham er ikke noe problem;)

Skrevet

Født 18/12-63. Så da spørs det hvem av dere som traska rundt i bleiene lengst. :D

http://www.imdb.com/name/nm0000093/

Jeg hadde ikke bleier på den tiden, men jeg var ikke begynt på barneskolen;) Han er født noen dager etter drapet på John F. Kennedy og jeg er for ung til å huske det.

Gjest sure do.
Skrevet

Jeg hadde ikke bleier på den tiden, men jeg var ikke begynt på barneskolen;) Han er født noen dager etter drapet på John F. Kennedy og jeg er for ung til å huske det.

Jeg var 13, så her sto han HØYT i kurs. Og han har ikke tapt seg enda :D

Skrevet

Han er den typen som vi kvinner i alle aldersgrupper kan forelske oss i;) Er ikke så viktig hvor gammel han er.

Jeg har egentlig aldri skjønt hva som er det store med Brad Pitt jeg. Joda, fyren er kjekk han, men.... Hva mer liksom?!

Skrevet

Jeg har egentlig aldri skjønt hva som er det store med Brad Pitt jeg. Joda, fyren er kjekk han, men.... Hva mer liksom?!

Jeg har heller aldri svermet for ham. Han er bare pen, og that's it, har jeg alltid syntes :)

Ikke bare pen, forresten. I filmen "Kalifornia" er han i tillegg helt ufyselig som psykopat eller noe i den dur.

Skrevet

Det holder vel det at han er kjekk;)

Skrevet

Filmen kom i 1991 og da var jeg 13. Så for meg må det jo telle i høyeste grad, eller? :D

Ja, da skjønner jeg godt at Brad Pitt var ungdomsforelskelsen din ;-)

Jeg var 21 i 1991, så da var jeg vel over det verste av slike filmstjernesvermerier ;-)

Skrevet

Eric Heiden, ja!

At jeg kunne glemme ham! Han var den eneste jeg samlet på bilder av, men til gjjengjeld hadde jeg ganske mange.

Det som stod høyest i kurs var et der han kom ut på isen iført skøyter, truse og lue. Hadde du også det bildet?

Jeg vet ikke helt om jeg var gammel nok til å la meg opphisse av en fyr i truser, så det bildet tror jeg ikke jeg husker *ler*

Jeg husker jeg hadde et bilde (fjes-bilde ;-)) av ham sammen med søsteren, Beth Heiden (gosh, tenk at jeg huska navnet hennes også..). Mulig bildet av ham (merk: "trynebilde") sammen med søsteren var litt sånn trygt og godt ;-)

Jeg aner ikke når Heiden var på topp jeg, men jeg kan vel ikke ha vært mer enn rundt 10-12 år, eller?

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg var _forelsket_ i noen akkurat. Jeg hadde ihvertfall ikke rommet tapetsert med noen som helst! ;-)

Men du nevner to personer her som jeg husker meget godt! ;-) Både Eric Heiden og Bruce Boxnleiter (særlig han da) var godbiter! ;-)

Noe sier meg at vi er nokså like i alder? ;-)

35 år kanskje? ;-)

Skrevet

Jeg "falt for" Bono i U2 rundt 1981, og siden har jeg syntes den mannen var helt avsindig flott.

Han blir faktisk bare barskere og barskere med alderen:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg var gammel nok til å la meg opphisse av en fyr i truser, så det bildet tror jeg ikke jeg husker *ler*

Jeg husker jeg hadde et bilde (fjes-bilde ;-)) av ham sammen med søsteren, Beth Heiden (gosh, tenk at jeg huska navnet hennes også..). Mulig bildet av ham (merk: "trynebilde") sammen med søsteren var litt sånn trygt og godt ;-)

Jeg aner ikke når Heiden var på topp jeg, men jeg kan vel ikke ha vært mer enn rundt 10-12 år, eller?

Jeg husker heller ikke når han var på topp, men det bør google kunne hjelpe oss med :-)

Jeg tror nok en Eric Heiden i truse ville hisse meg opp mye mer nå enn dengang ;-)

Skrevet

Nå kom jeg på en indianer jeg var forelska i. Var han i samme serien, eller var det en annen...? En skikkelig norgesvenn, den indianeren. Husker du ham???

Jon English forguda jeg forresten også, av en eller annen grunn. Kanskje det var fordi han så så trist ut:-)

Åh, ja... Hva var det han het da?...Han var jo her i Norge på besøk en gang. Tror faktisk han hadde aner i en av mine nabokommuner.

Nå spurte jeg gubben her og han kom på at indianeren het Duane Loken. Han var råkjekk!!

Fant en link du kan mimre til her:

http://www.nativecelebs.com/duane/main.htm

John English var også meeget bra. Jeg ble skikkelig skuffa når jeg så han i reprisen av "Mot alle vindar" etter at jeg ble voksen. Smaken har visst forandra seg, gitt ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det ser ut til at han må ha lagt opp like etter 1980...

Så da spørs det hvor gammel du var da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...