Gå til innhold

Din ungdomsforelskelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker heller ikke når han var på topp, men det bør google kunne hjelpe oss med :-)

Jeg tror nok en Eric Heiden i truse ville hisse meg opp mye mer nå enn dengang ;-)

Godt mulig det, ja! Kan jo tenkes vi synes han er skikkelig oldis nå da ;-)

Jeg prøvde å søke på nettet for å finne trusebildet av Eric Heiden, men gubben går stadig vekk forbi så jeg tror jeg dropper det *fnis*

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• amber sun

8

• Lillemus

7

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ser ut til at han må ha lagt opp like etter 1980...

Så da spørs det hvor gammel du var da?

Hehe, da var jeg bare 10 år gammel... Jeg som trodde jeg ikke skjønte hva forelskelse var før jeg var 13-14 år!?

fei1365380229
Skrevet

Gækki i Drama... Fant bare et bilde fra nyere tider.

http://www.vg.no/vg/psssst/vibe2.html

Uff, han likte jeg også når jeg gikk i 6.klasse. Skrev til og med fan brev til han og fikk autograf tilbake. Dette er noe jeg har fortrengt :o).

Han er jo bare så pyton ekkel at jeg får bakoversveis nå.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, da var jeg bare 10 år gammel... Jeg som trodde jeg ikke skjønte hva forelskelse var før jeg var 13-14 år!?

:-)

Du var nok tidligere ute enn du husker :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Godt mulig det, ja! Kan jo tenkes vi synes han er skikkelig oldis nå da ;-)

Jeg prøvde å søke på nettet for å finne trusebildet av Eric Heiden, men gubben går stadig vekk forbi så jeg tror jeg dropper det *fnis*

Jeg fant ikke truse bildet, bare en oversikt over hvem som vant Oscar når :(

Skrevet

Og spin-off-gruppa fra Daram kalets for Crema-tion! ;-)

Og spin-off-gruppa fra Drama kaltes for Crema-tion! ;-)

Drukket noe godteri?

*fnis*

Gjest sure do.
Skrevet

Jeg har heller aldri svermet for ham. Han er bare pen, og that's it, har jeg alltid syntes :)

Ikke bare pen, forresten. I filmen "Kalifornia" er han i tillegg helt ufyselig som psykopat eller noe i den dur.

Bare pen?? Han er sjarmerende, har den riktige "attituden" eller hva jeg skal kalle det. IT,liksom. Dessuten er han dyktig!!

Uff, nå blir jeg visst alt for engasjert..hehe. Og han er 15 år eldre enn meg..huff.

Skrevet

Åh, ja... Hva var det han het da?...Han var jo her i Norge på besøk en gang. Tror faktisk han hadde aner i en av mine nabokommuner.

Nå spurte jeg gubben her og han kom på at indianeren het Duane Loken. Han var råkjekk!!

Fant en link du kan mimre til her:

http://www.nativecelebs.com/duane/main.htm

John English var også meeget bra. Jeg ble skikkelig skuffa når jeg så han i reprisen av "Mot alle vindar" etter at jeg ble voksen. Smaken har visst forandra seg, gitt ;-)

Å ja, Ulvefot var det:-) Takk togli og toglimannen!

Skrevet

:-)

Du var nok tidligere ute enn du husker :-)

Ser sånn ut, ja ;-)

Skrevet

Jeg fant ikke truse bildet, bare en oversikt over hvem som vant Oscar når :(

Søren! Det hadde gjort seg med et trusebilde nå på fredagskvelden!

Skrevet

Å ja, Ulvefot var det:-) Takk togli og toglimannen!

Velbekomme :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Søren! Det hadde gjort seg med et trusebilde nå på fredagskvelden!

"Søren! Det hadde gjort seg med et trusebilde nå på fredagskvelden!"

Det er jeg helt enig med deg i!

:-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han blir faktisk bare barskere og barskere med alderen:)

Nemlig! *sukk*

Skrevet

Møkke og Guffi kalte vi dem, så er jeg vel sikkert akkurat nok antall år eldre enn deg til at jeg ikke akkurat svermet for de karene der! ;-)

Og spin-off-gruppa fra Daram kalets for Crema-tion! ;-)

Men jeg husker godt da Drama spilte "Breaking Away" på halvsju og at jeg syntes Per Kr. Indrehus sang bra! :-)

Hadde jeg visst da at noen sa slikt om dem hadde jeg blitt dødelig fornærmet. Nå overlever jeg!!!

Skrevet

Uff, han likte jeg også når jeg gikk i 6.klasse. Skrev til og med fan brev til han og fikk autograf tilbake. Dette er noe jeg har fortrengt :o).

Han er jo bare så pyton ekkel at jeg får bakoversveis nå.

Jeg er ikke forelsket i ham nå lenger jeg heller...

fei1365380229
Skrevet

Jeg er ikke forelsket i ham nå lenger jeg heller...

Ååååå, trodde det jeg :o)

Skrevet

Det var lite kjendiser som fenget meg da. Kanskje Morten Harket litt.

Det var nemlig Jostein i 9.kl. som var helten på den tiden. Han var uoppnåelig og halve skolen var avstandsforelsket.

Skrevet

Jeg ble Elvis fan i voksen alder, er litt for ung til å ha hatt ham i ungdomstida;)

I min tidligste ungdomstid var det The Beatles som var det store, selvom jeg var bare fem år da de kom frem først. Jeg har kjøpt cd'r med bl.a. Creedence Clearwater Revival i det siste og det var noe av det største da hormonene valtet rundt på skolefestene;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...