nynne Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hva er den verste julegaven du har fått noen gang? Kanskje en du kan le av først nå.... Jeg fikk en gang 4 vhs opptakskassetter. "ju-hu". Jeg lo av det først etter 2 år. Nå har det gått 7. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det husker jeg faktisk ikke. hm...må ha fortrengt det, hehe. 0 Siter
Gjest Velinga Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Var en laang tråd om dette her bare for noen dager siden. 0 Siter
nynne Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Var en laang tråd om dette her bare for noen dager siden. åja. unnskyld. har ikke vært her på en stund.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg fikk en alldeles grusom genser av en venninne et år. Det var bare så langt fra noe jeg ville gått med, masse farger, syntetisk og rett og slett stygg. En annen venninne av oss fikk en svart topp som var grei nok, og hun tok den på seg en stund etterpå når vi var på fest og sa; se jeg har på presangen jeg fikk av deg til jul. Jeg var livredd for at hun skulle spørre meg om noe angående min genser som ble lagt i en UFF container umiddelbart. 0 Siter
Soria Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 åja. unnskyld. har ikke vært her på en stund.... Den forrige tråden var på foreldre-småbarn, ikke på åpent forum 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ikke verdens verste, men jeg er ikke spesielt begeistret for ubrukelige ting som parvotter feks. Høres sikkert mer søtt ut enn det faktisk er. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sokker, underbukser og slips. Burde være forbudt å kjøpe slikt og få det pakket inn i julepapir. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sokker, underbukser og slips. Burde være forbudt å kjøpe slikt og få det pakket inn i julepapir. Hm. Kjøpte ofte undertøy til eksen jeg... Til jul og bursdag altså. Men det var aldri "hovedgave" da, det var mer som "noko attåt". Han ble alltid glad for det han, for da slapp han å handle selv. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hm. Kjøpte ofte undertøy til eksen jeg... Til jul og bursdag altså. Men det var aldri "hovedgave" da, det var mer som "noko attåt". Han ble alltid glad for det han, for da slapp han å handle selv. ) Faren min kan godt få strømper, og mannen min burde fått et slips! Det vil han ikke ha altså, men han klarte å miste det eneste han hadde på en utekveld med jobben.... (Hvordan mister man et slips som henger rundt halsen?) 0 Siter
Gjest Havelar Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 En "kostemus". Eller "julemuskost". Eller hva jeg nå kan kalle det. En ganske stor kost som var laget til en stor mus(?) med juleklær som skal stå på trammen i jula og være dekorativ(?) og ikke kan brukes som kost lenger fordi den er en stor stygg mus. Hvis noen skjønte hva jeg mente. Den så ikke hjemmelaget ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Et gedigent sminkeskrin. *Hyler av latter* Hadde jeg fått det hadde jeg gått ut fra at det var en kjempespøk. Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 *Hyler av latter* Hadde jeg fått det hadde jeg gått ut fra at det var en kjempespøk. Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. ) Jeg tror jeg var 12 år, men det var ikke mer moro av den grunn Det verste var at det var fra mamma og pappa, og broren min fikk noe av det han ønska seg aller mest. Og, ja, de skjønte raskt at dette var årets bommert... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 *Hyler av latter* Hadde jeg fått det hadde jeg gått ut fra at det var en kjempespøk. Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. ) "Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. )" Jeg er helt sikker på at jeg slår deg der! 0 Siter
KaVa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 I sjuendeklassen til jul fikk jeg ski. De står ennå lagret hos mine foreldre - ennå med bindingene i originalposen - umontert, selvsagt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 "Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. )" Jeg er helt sikker på at jeg slår deg der! Duh! Nå for tiden bruker jeg en fuktighetskrem i ansiktet og that's it! Bortsett fra vanlige ting som shampoo og deo da, men av sminke - kun fuktighetskrem i fjeset. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Duh! Nå for tiden bruker jeg en fuktighetskrem i ansiktet og that's it! Bortsett fra vanlige ting som shampoo og deo da, men av sminke - kun fuktighetskrem i fjeset. ) Bruker ikke det en gang! (Krem i ansiktet, altså...) Jeg "vant" ;-) 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Potetskreller av samboeren, og vi som nesten aldri spiser poteter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.