Gå til innhold

Verdens verste julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den verste julegaven du har fått noen gang? Kanskje en du kan le av først nå....

Jeg fikk en gang 4 vhs opptakskassetter. "ju-hu". Jeg lo av det først etter 2 år. Nå har det gått 7.

Fortsetter under...

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke.

hm...må ha fortrengt det, hehe.

Gjest Velinga
Skrevet

Var en laang tråd om dette her bare for noen dager siden.

Skrevet

Var en laang tråd om dette her bare for noen dager siden.

åja. unnskyld. har ikke vært her på en stund....

fei1365380229
Skrevet

Jeg fikk en alldeles grusom genser av en venninne et år. Det var bare så langt fra noe jeg ville gått med, masse farger, syntetisk og rett og slett stygg.

En annen venninne av oss fikk en svart topp som var grei nok, og hun tok den på seg en stund etterpå når vi var på fest og sa; se jeg har på presangen jeg fikk av deg til jul.

Jeg var livredd for at hun skulle spørre meg om noe angående min genser som ble lagt i en UFF container umiddelbart.

Skrevet

åja. unnskyld. har ikke vært her på en stund....

Den forrige tråden var på foreldre-småbarn, ikke på åpent forum

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke verdens verste, men jeg er ikke spesielt begeistret for ubrukelige ting som parvotter feks. Høres sikkert mer søtt ut enn det faktisk er.

Skrevet

Sokker, underbukser og slips.

Burde være forbudt å kjøpe slikt og få det pakket inn i julepapir.

Skrevet

Sokker, underbukser og slips.

Burde være forbudt å kjøpe slikt og få det pakket inn i julepapir.

Hm. Kjøpte ofte undertøy til eksen jeg... Til jul og bursdag altså. Men det var aldri "hovedgave" da, det var mer som "noko attåt". Han ble alltid glad for det han, for da slapp han å handle selv. :o)

hare1365380455
Skrevet

Hm. Kjøpte ofte undertøy til eksen jeg... Til jul og bursdag altså. Men det var aldri "hovedgave" da, det var mer som "noko attåt". Han ble alltid glad for det han, for da slapp han å handle selv. :o)

Faren min kan godt få strømper, og mannen min burde fått et slips! Det vil han ikke ha altså, men han klarte å miste det eneste han hadde på en utekveld med jobben.... (Hvordan mister man et slips som henger rundt halsen?)

Gjest Havelar
Skrevet

En "kostemus". Eller "julemuskost". Eller hva jeg nå kan kalle det. En ganske stor kost som var laget til en stor mus(?) med juleklær som skal stå på trammen i jula og være dekorativ(?) og ikke kan brukes som kost lenger fordi den er en stor stygg mus. Hvis noen skjønte hva jeg mente. Den så ikke hjemmelaget ut.

Skrevet

Et gedigent sminkeskrin.

*Hyler av latter* Hadde jeg fått det hadde jeg gått ut fra at det var en kjempespøk. Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. :o)

Annonse

Gjest Flystripa
Skrevet

*Hyler av latter* Hadde jeg fått det hadde jeg gått ut fra at det var en kjempespøk. Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. :o)

Jeg tror jeg var 12 år, men det var ikke mer moro av den grunn :( Det verste var at det var fra mamma og pappa, og broren min fikk noe av det han ønska seg aller mest.

Og, ja, de skjønte raskt at dette var årets bommert...

Skrevet

"Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. :o)"

Jeg er helt sikker på at jeg slår deg der!

Skrevet

I sjuendeklassen til jul fikk jeg ski. De står ennå lagret hos mine foreldre - ennå med bindingene i originalposen - umontert, selvsagt...

Skrevet

"Finnes knapt et voksent kvinnemenneske som bruker mindre sminke enn meg. :o)"

Jeg er helt sikker på at jeg slår deg der!

Duh! Nå for tiden bruker jeg en fuktighetskrem i ansiktet og that's it! Bortsett fra vanlige ting som shampoo og deo da, men av sminke - kun fuktighetskrem i fjeset. :o)

Skrevet

Duh! Nå for tiden bruker jeg en fuktighetskrem i ansiktet og that's it! Bortsett fra vanlige ting som shampoo og deo da, men av sminke - kun fuktighetskrem i fjeset. :o)

Bruker ikke det en gang! (Krem i ansiktet, altså...)

Jeg "vant" ;-)

margerita1365380476
Skrevet

Potetskreller av samboeren, og vi som nesten aldri spiser poteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...