Gjest pekka Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 er det noen som har erfaring med det? Jeg har kjøpt gift blokker som er godt spredt og gjemt rundt i huset. Ser for meg musene som stupper.. Har musefobi, og misliker de over alt på denne jord (omtrent). De skal jammen ikke få danse på mitt bord i jula. katten er her 0 Siter
sheba Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 musefeller er det eneste som er effektivt om du vil unngå lukt fra mus som dør i alle kroker pga gift etc:-) 0 Siter
sheba Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Dessuten er de jo utrolig søte da:-) så jeg har en felle som fanger dem levende, og JA!!! jeg slipper dem ut i naturen igjen:-) (vil jo ikke ha dem innendørs) ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvis du ser mus som hangler rundt i leiligheten din mens de ser ut som nordmenn på julebord, kakker du dem bare hardt i hue med en hammer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.