Gjest AnnAlfa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jei ær alvårli besjymret får nårsk rettskriving når jei leser hær på Dål! 0 Siter
Gjest minestrone Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Nå grep jeg deg i en rettskrivnings-feil.Morsomt når du går så hardt ut mot skrivefeil. Det heter dOl, ikke dål. 0 Siter
Gjest litt usikker nå Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er slike "kommentarer" som gjør at jeg aldrig kommer til å bli fast dol bruker. Jeg skriver alt for mange feil til å være her:-( Synd, men jeg får lese hva dere andre skriver her i allefall, selv om jeg leser sakte, så kan ingen " ta meg" på det i alle fall:-) Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Etter hva jeg ser på inlegget ditt, har du all grunn til å være bekymret, men jeg ville nok ikke vært mest bekymret for norsk rettskriving av de andre dolbrukerne om jeg var deg. 0 Siter
Gjest AnnAlfa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nå grep jeg deg i en rettskrivnings-feil.Morsomt når du går så hardt ut mot skrivefeil. Det heter dOl, ikke dål. Ja, så vidt jeg vet grep du meg i rundt 13 skrivefeil tilsammen! 0 Siter
Gjest minestrone Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, så vidt jeg vet grep du meg i rundt 13 skrivefeil tilsammen! Jeg så ingen andre feil enn den DOL/DÅL-feilen. Var det flere? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er slike "kommentarer" som gjør at jeg aldrig kommer til å bli fast dol bruker. Jeg skriver alt for mange feil til å være her:-( Synd, men jeg får lese hva dere andre skriver her i allefall, selv om jeg leser sakte, så kan ingen " ta meg" på det i alle fall:-) Ha en fin dag. Kan det tenkes at det var humoristisk eller ironisk ment? ;-) 0 Siter
Gjest AnnAlfa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Kan det tenkes at det var humoristisk eller ironisk ment? ;-) U gatta pååååint! ;D)) Lenge leve selvhøytideligheten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.