Gå til innhold

Jei er så besjymret !

Anbefalte innlegg

Gjest AnnAlfa
Skrevet

Jei ær alvårli besjymret får nårsk rettskriving når jei leser hær på Dål!

Gjest minestrone
Skrevet

Nå grep jeg deg i en rettskrivnings-feil.Morsomt når du går så hardt ut mot skrivefeil.

Det heter dOl, ikke dål.

Gjest litt usikker nå
Skrevet

Det er slike "kommentarer" som gjør at jeg aldrig kommer til å bli fast dol bruker. Jeg skriver alt for mange feil til å være her:-(

Synd, men jeg får lese hva dere andre skriver her i allefall, selv om jeg leser sakte, så kan ingen " ta meg" på det i alle fall:-)

Ha en fin dag.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Etter hva jeg ser på inlegget ditt, har du all grunn til å være bekymret, men jeg ville nok ikke vært mest bekymret for norsk rettskriving av de andre dolbrukerne om jeg var deg.

Gjest AnnAlfa
Skrevet

Nå grep jeg deg i en rettskrivnings-feil.Morsomt når du går så hardt ut mot skrivefeil.

Det heter dOl, ikke dål.

Ja, så vidt jeg vet grep du meg i rundt 13 skrivefeil tilsammen!:P

Gjest minestrone
Skrevet

Ja, så vidt jeg vet grep du meg i rundt 13 skrivefeil tilsammen!:P

Jeg så ingen andre feil enn den DOL/DÅL-feilen. Var det flere?

Skrevet

Det er slike "kommentarer" som gjør at jeg aldrig kommer til å bli fast dol bruker. Jeg skriver alt for mange feil til å være her:-(

Synd, men jeg får lese hva dere andre skriver her i allefall, selv om jeg leser sakte, så kan ingen " ta meg" på det i alle fall:-)

Ha en fin dag.

Kan det tenkes at det var humoristisk eller ironisk ment? ;-)

Gjest AnnAlfa
Skrevet

Kan det tenkes at det var humoristisk eller ironisk ment? ;-)

U gatta pååååint! ;D))

Lenge leve selvhøytideligheten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...