Gjest sent ute..eller? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Dersom jeg bestiller et plagg på ebay nå, fra USA og betaler i morgen, vil jeg da rekke å få det innen den 22. desember sånn cirka?? Drømmegaven.... 0 Siter
Gjest miljoner Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvis du er lav så rekker du ikke opp. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 I disse førjulstider er det simpelthen umulig å stole på posten, så jeg ville ikke tatt sjansen hvis jeg var deg. Ikke hvis du må ha plagget før jul. Jeg bestiller en del dvd-plater fra utlandet, og den siste måneden har posten brukt alt fra normal tid til 2-3 ukers ekstratid, og de førstkommende ukene vil det bli mye verre. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det bør gå. Du som kan dette. hvordan funker ebay? Betaling/toll - noen triks for å unngå toll? 0 Siter
Atene Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Du som kan dette. hvordan funker ebay? Betaling/toll - noen triks for å unngå toll? Betaling gjør du enklest med Paypal. Det tar noen dager å registrere kredittkortet der, så det bør være iorden før du byr på noe. Når det gjelder toll, holder jeg meg som regel under 200 kroner, men de aller fleste selgere er villige til å skrive ned verdien på pakken, eller å merke den som gave. Spesielt gjelder det privatpersoner. Hvis jeg er i tvil, sender jeg en mail og spør først. Får selgeren inntrykk av at jeg ikke vil by hvis de ikke gjør det, går de som regel med på det. Hvis du kjøper av firmaer, er det vanskeligere, for de vil ikke ta en slik risiko i forhold til tollvesenet. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Betaling gjør du enklest med Paypal. Det tar noen dager å registrere kredittkortet der, så det bør være iorden før du byr på noe. Når det gjelder toll, holder jeg meg som regel under 200 kroner, men de aller fleste selgere er villige til å skrive ned verdien på pakken, eller å merke den som gave. Spesielt gjelder det privatpersoner. Hvis jeg er i tvil, sender jeg en mail og spør først. Får selgeren inntrykk av at jeg ikke vil by hvis de ikke gjør det, går de som regel med på det. Hvis du kjøper av firmaer, er det vanskeligere, for de vil ikke ta en slik risiko i forhold til tollvesenet. Ok, tusen takk for lynkjapt svar ) 0 Siter
Atene Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ok, tusen takk for lynkjapt svar ) Hehe... jeg har ikke noe liv utenfor nettet jeg, skjønner du. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hehe... jeg har ikke noe liv utenfor nettet jeg, skjønner du. Ikke jeg heller, lieemor sover, mellomsten dupper etter spying i morrest og eldstemann er på barnehagen. Husarbeid driter jeg i akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.