jubalong70 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvor mye snørr går det egentlig ann å ha? Er skikkelig forkjølet, og det er altså så enorme mengder med snørr som kommer. Skulle tro det ikke var plass til noe annet i hodet mitt enn alt dette snørret. Blæh!!! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 He, he, nå fikk du meg til å tenke på venninna mi. Hun satt rett bak meg i klasserommet på gymnaset. Hun hadde en dorull stående på pulten, og jeg høre at hun snyter seg i ett sett. Så pluteselig utbryter hun: Åååå, det blir aldri tomt:o) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 ikke si sånt. Jeg blir forkjølet bare folk snakker om forkjølelse 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Uendelig ). Kroppen er så fint laget at den fortsetter og fortsetter å lage snørr helt til de hvite jegerne klarer å ta overhånd. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 He, he, nå fikk du meg til å tenke på venninna mi. Hun satt rett bak meg i klasserommet på gymnaset. Hun hadde en dorull stående på pulten, og jeg høre at hun snyter seg i ett sett. Så pluteselig utbryter hun: Åååå, det blir aldri tomt:o) Nemlig - snufs... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 ikke si sånt. Jeg blir forkjølet bare folk snakker om forkjølelse Unnskyld, skal ti stille! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Uendelig ). Kroppen er så fint laget at den fortsetter og fortsetter å lage snørr helt til de hvite jegerne klarer å ta overhånd. Og sånn objektivt sett så er det jo bra å få ut gørra - men jeg blir bare så LEI!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.