Gå til innhold

Take of your clothes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen teksten på denne melodien som Peter Sarstedt sang engang på tidlig 70-tall eller seint på 60-tallet? Har søkt og søkt innom alle baser med sangtekster men snerpete amerikanere tåler vel ikke såpass.

Please- hjelp meg om noen kan

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fant et par eksemplarer med den tittelen ved å søke på "Take OFF your clothes" med Copernic, men jeg går ut fra at det er fler sanger som heter dette. Det heter i alle fall OFF, ikke OF.

Skrevet

Fant et par eksemplarer med den tittelen ved å søke på "Take OFF your clothes" med Copernic, men jeg går ut fra at det er fler sanger som heter dette. Det heter i alle fall OFF, ikke OF.

ups, det var en skrivefeil. Jeg har også brukt Copernic, og da skrev jeg det korrekt. :o) Men får bare fram tekst til en Michael learnt to rock-sang og til sider som selger Peter Sarstedt musikk. Men tusen takk for forsøket! :o)

Skrevet

Take off your clothes and let me see what it is that you're hiding.....

Har den på en god gammel LP, men har vel ikke spilt den på 25 år tenker jeg, og platespilleren er pakket ned.

Fant den ikke på nettet jeg heller, og mitt eneste tips er at teksten ser ut til å finnes i en sangbok du kan bestille her: http://www.partitura.be/DATA/groups/songbook_s.htm.

Skrevet

Take off your clothes and let me see what it is that you're hiding.....

Har den på en god gammel LP, men har vel ikke spilt den på 25 år tenker jeg, og platespilleren er pakket ned.

Fant den ikke på nettet jeg heller, og mitt eneste tips er at teksten ser ut til å finnes i en sangbok du kan bestille her: http://www.partitura.be/DATA/groups/songbook_s.htm.

Takk skal du ha, jeg har lp-en jeg også og har pakka bort platespilleren. Og så skulle jeg hatt sangen til i kveld....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...