Gå til innhold

Dårlig takling av dagens aktiviteter

Anbefalte innlegg

Se - nå fikk jeg deg til å tenke på de fine sidene ved forholdet ditt!

*rusler helgen i møte i troen på at jeg har reddet et forhold*

:-D

:-)

Vi blir som regel venner igjen ganske fort... Nå var det litt surmuling på morgenen, og vi har bare sendt én sms hver i løpet av arbeidsdagen, men vi får satse på en fin helg!

Rusl i vei du :-)

Fortsetter under...

"Et råd i god DOL-tradisjon"

LOL!!! Ja, det er jammen sant! Det er veldig lett for den som ikke kjenner oss å slenge ut slike tilsynelatende lettvinte løsninger! *S*

Sant nok. Det å anbefale folk å gå fra hverandre sitter vanvittig løst i en del tråder her.

Merkelig nok er det INGEN av våre omgangsvenner som har gått fra hverandre! Vi holder ut - år etter år!

Det var jo han som i utgangspunktet VILLE gå på teater med dem. Og jeg tror han hadde kost seg hvis han først hadde dratt.

Og kjøkkenet hadde han jo brukt litt + at det var rotete fra før...

Det var vel kanskje barnevakten som hadde shainet kjøkkenet da...?:)

Det var vel kanskje barnevakten som hadde shainet kjøkkenet da...?:)

Nei, det var min mann. Han er fatkisk flink til det, når han først setter i gang.

Barnevakten er flink med ungene, men hun rydder aldri noe. Setter ikke engang inn kveldsmaten i kjøleskapet... :-(

Nei, det var min mann. Han er fatkisk flink til det, når han først setter i gang.

Barnevakten er flink med ungene, men hun rydder aldri noe. Setter ikke engang inn kveldsmaten i kjøleskapet... :-(

Ok:) Skulle bare erte deg litt...

Huff, sånne barnevakter er litt småirriterende da, har hatt ei sånn jeg også. Men det viktigste er selvsagt at de er flinke med ungene.

Annonse

Dette er nok dessverre typisk mannfok, ja. Organisering, planlegging og effektivitet i hjemmet er sjelden deres sterke side.

Det ser ut til at de bruker opp hele organiseringskompetansen sin i arbeidslivet. Hjemme er de innstilt på en annen frekvens.

njæææ?? det er jo ikke alle menn som er slik! ;)

UndrendePåDetMeste

Ikke glem at du garantert har øvd på dette helt siden første barnet, og så hver eneste dag helt frem til nå. Hadde det vært han som hadde hatt ansvar hver eneste dag, så kunne du handlet litt og sagt at du var sliten;) Tror nok du og mannen din har det fint jeg, ettersom dere faktisk har sendt en sms i løpet av dagen, istedet for största möjliga tystnad;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...