Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg har jeg merket noen små symptomer ca ei uke før forventet mens. Det begynte med en liten (micro) blødning ei uke før forventet mens, og fortsatte med økt utflod, trøtthet og generell "urvenhet".

På nummer tre hadde jeg dessuten små små blødninger hver dag fra fire dager før forventet mens - som beg. mens som aldri kom i gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208628-gravid/#findComment-1508863
Del på andre sider

Gjest Mette82

Tror neppe du merker særlig før det har gått en ukes tid iallefall. De aller aller fleste merker ikke så mye før rundt den tiden de skulle hatt mensen. Selv merket jeg ganske tydelige bekkenløsningssmerter ca. 5 dager før jeg skulle hatt mensen.

Jeg er veldig usikker, kan vel ikke merke noe etter så kort tid som 2 uker. Går på p-piller, men jeg har slurva mye i det siste. Glemmer å ta pilla hele tiden, men har tatt alle pillene.

Det som er er at jeg har nå vært kvalm i 2 uker. Kommer like etter at jeg har spist og fortsetter hele dagen mer eller mindre. Finnes ikke matlyst. Vondt i korsryggen/låret, men har plager med ryggen fra før.

Noen som kan forklare meg hva murring er når det gjelder i svangerskap?

Skal ha mensen om en uke, får vel bare se hva som skjer da.. Ble gravid tidligre i år, men spontan aborterte etter 6 uker. Ingen plager da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208628-gravid/#findComment-1516449
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...