Gjest adequately Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Er det noen som vet om butikker i Oslo (eventuelt Akershus -Lillestrøm/Strømmen-området) som selger/leier ut ballkjoler? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Her var litt forskjellig: http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort=1&mode=&linje=1&drill=&tel=&spraak=1&navSort=0&origin=yellow&firma=Selskapsantrekk+oslo&x=0&y=0 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kristin's brudesalong på Lillestrøm (tror den heter det), har massevis. Jeg leide ballkjole der for noen år siden. BAre 1 gang har jeg følt meg finere, og det var når jeg giftet meg i en brudekjole jeg kjøpte der! 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Har du sjekket på ballkjoler.no? evt kun ballkjole. Butikken ligger ved siden av gunerius i storgata i Oslo. Vet ikke hva de har av utvalg, kvalitet etc. Men kanskje verdt et forsøk? ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Lillestrøm er et selskapskjole-bonanza. Helt sant! Byen vrimler av brudesalonger og "finklærbutikker". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.