Gå til innhold

Kjenner du til medisinen Diclofenac gitt for betennelse i tennisalbue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på med denne medisineringen, er om jeg kan stoppe å bruke tablettene når jeg føler meg bra, eller om jeg må ta hele kuren (1 uke)?

Fortsetter under...

Gjest anonym412
Skrevet

Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende, og du bør fullføre kuren! Men pass på å ta de sammen med mat, da de kan være harde på magen!

God bedring og lykke til:)

Gjest q98jdga
Skrevet

Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende, og du bør fullføre kuren! Men pass på å ta de sammen med mat, da de kan være harde på magen!

God bedring og lykke til:)

hmm...Mannen min ringte nettopp apoteket, og der sa de at jeg kunne slutte når jeg følte meg bra...(?) at jeg ikke behøvde å ta hele kuren..

Gjest anonym412
Skrevet

Da har de helt sikkert rett på apoteket... det er jo jobben dems å kunne alt om medisinene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...