Gjest pawjg Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det jeg lurer på med denne medisineringen, er om jeg kan stoppe å bruke tablettene når jeg føler meg bra, eller om jeg må ta hele kuren (1 uke)? 0 Siter
Gjest anonym412 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende, og du bør fullføre kuren! Men pass på å ta de sammen med mat, da de kan være harde på magen! God bedring og lykke til:) 0 Siter
Gjest q98jdga Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Diclofenac er smertestillende og betennelsesdempende, og du bør fullføre kuren! Men pass på å ta de sammen med mat, da de kan være harde på magen! God bedring og lykke til:) hmm...Mannen min ringte nettopp apoteket, og der sa de at jeg kunne slutte når jeg følte meg bra...(?) at jeg ikke behøvde å ta hele kuren.. 0 Siter
Gjest anonym412 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Da har de helt sikkert rett på apoteket... det er jo jobben dems å kunne alt om medisinene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.