Gå til innhold

Hvor er best i Oslo spektrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt merkelig vinkling av spektrum. Hvis scenen er midt på langsiden og det er sitteplasser alle seksjonene, ville jeg ha gått for 107 el 210. 210 blir helt "oppe i taket" men har god utsikt ihvertfall. Det er veldig bratt oppover veggene.

Meg1365380063
Skrevet

Litt merkelig vinkling av spektrum. Hvis scenen er midt på langsiden og det er sitteplasser alle seksjonene, ville jeg ha gått for 107 el 210. 210 blir helt "oppe i taket" men har god utsikt ihvertfall. Det er veldig bratt oppover veggene.

Ja, scena er nedenfor den lange streken - men i følge et annet kart midt mellom 001 og 007.

Skrevet

Ja, scena er nedenfor den lange streken - men i følge et annet kart midt mellom 001 og 007.

Den er nok mellom 001 og 007, for den er nok bygd ut i fra veggen (som nok er den sorte stripa).

Det som er dumt på det kartet er at du ser ikke hvor enden på flata er og hvor de skrå tribunene begynner. For hvis alt på 100-tall er på flata vil du komme langt bak ved å sitte på 107.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...