Gjest Moderator Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vi oppfordrer alle til å unngå unødvendig fokusering på enkeltbrukere. La sak og ikke person (dvs. nick(/bruker) være hovedfokus i diskusjoner. God helg! 0 Siter
Gjest skrev innlegget Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er i orden. Det var fordi jeg syntes det var dumt.... God helg! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg lover å ikke fokusere på meg selv, i hvert fall en liten stund. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hva har jeg gått glipp av nå da? *argh* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Om jeg fokuserer på Robbie, keinstein på seg selv og amber og bb71 surrer rundt og ikke vet hvem de skal fokuserer på, så er vi ikke kalt inn til rektorens kontor denne gang ihvertfall;) *neier pent* 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Om jeg fokuserer på Robbie, keinstein på seg selv og amber og bb71 surrer rundt og ikke vet hvem de skal fokuserer på, så er vi ikke kalt inn til rektorens kontor denne gang ihvertfall;) *neier pent* Godkjent! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.