Gå til innhold

Husebybeboere er ikke bedre enn Holmliabeboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huseby, du. OK, send USA-ambassaden dit.

Husby, da pirken.

:-)

fei1365380229
Skrevet

Ja jeg leste dette istad og er skikkelig forundret. At ingen løfter en finger når jenta må ha skreket og hylt verre inne på et badeland høres vanvittig ut.

Gjest LucySky
Skrevet

Husby, da pirken.

:-)

Det var det at jeg ble skuffet da jeg kikket inn for å se hva de hadde gjort på Huseby...

Jeg trodde de endelig begynte å oppføre seg pinlig og pøblete på Vestkanten også, men så var det Sverige.

Historien er opprørende, sjølsagt.

Skrevet

Det var det at jeg ble skuffet da jeg kikket inn for å se hva de hadde gjort på Huseby...

Jeg trodde de endelig begynte å oppføre seg pinlig og pøblete på Vestkanten også, men så var det Sverige.

Historien er opprørende, sjølsagt.

Hvis du tror at vetkantungdom ikke drikker, pøbler, røyker hasj eller stjæler, så må jeg skuffe (eller glede) deg, de er like ille, og noen år var de verre. Nå er det østkanten som har'n.

Skrevet

Hvis du tror at vetkantungdom ikke drikker, pøbler, røyker hasj eller stjæler, så må jeg skuffe (eller glede) deg, de er like ille, og noen år var de verre. Nå er det østkanten som har'n.

"Hvis du tror at vetkantungdom ikke drikker, pøbler, røyker hasj eller stjæler,"

Heh - vestkantungdom gjør noe som østkantungdom ikke har råd til: Snife kokain :-)

"............................................"

Skrevet

"Hvis du tror at vetkantungdom ikke drikker, pøbler, røyker hasj eller stjæler,"

Heh - vestkantungdom gjør noe som østkantungdom ikke har råd til: Snife kokain :-)

"............................................"

Kokain og heroin er ikke dyrt lenger, og prisen synker. Snart er det billigere med et skudd heroin eller kokain enn drinker ute.

Skrevet

Kokain og heroin er ikke dyrt lenger, og prisen synker. Snart er det billigere med et skudd heroin eller kokain enn drinker ute.

Gi deg. Det er greit at prisene går ned, men kom ikke å si at 1g med cola er _billig_ :-)

"........................................."

Skrevet

Gi deg. Det er greit at prisene går ned, men kom ikke å si at 1g med cola er _billig_ :-)

I flg selvutvent ekspert :

2 dl cola med is på Aaker Brygge = 39 kr = 1,95 kr pr gram/ml.

Skrevet

Iom. at du lot til å forsøke å uttale deg som om du visste hva du snakket om, så brukte jeg teit, gammeldags slang :-)

Skrevet

Forøvrig - du kan ikke likestille gram med milliliter cola - det blir upresist :-)

"..........................................."

Gjest Grusomt
Skrevet

Huff, jeg blir skikkelig dårlig når jeg leser slikt, stakkars stakkars jente! :(

Var dette utlendinger/mørkhudede, eller reinspikka svensker?

Hvorfor var det ingen som hjalp jenta? herregud!!!

Jeg finner rett og slett ikke ord!

Det er forferdelig å tenke på at hun har fått hele livet ødelagt, mens gjerningsmennene/guttene slipper unna. Jeg synes 16-17-åringer som voldtar kan bli like hardt straffet som voksne. De vet hva de gjør, og er voksne nok til å skulle ta sin straff.

Dette er skremmende, det kan skje våre barn også om alle er så likegyldige som publikum i denne saken. :(

Jeg håper noen og enhver har lært av denne saken, at man er pliktig til å hjelpe når sånt skjer. Likegyldighet er livsfarlig!

den opprinnelige m&m
Skrevet

Fæl historie, men det skjedde altså ikke på vestkanten i Oslo, det var i Stockholm

Skrevet

Iom. at du lot til å forsøke å uttale deg som om du visste hva du snakket om, så brukte jeg teit, gammeldags slang :-)

Jeg liker å komme med påstander, så er det opp til en hver å påstå noe annet.

Jeg er dessuten flere ganger tibudt gratis snø. Og så midt på vintern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...