Gjest mamma til adhd Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Han må da ha adhd - han minner meg så utrolig om min hyperaktive sønn som snakker i ett, ikke sitter i ro og er så utrolig sjarmerende - buser ut med upassende spørsmål osv. ;-)) 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Enten det eller så har han tatt et eller annet!? Han har jo vært innlagt for avrusning flere ganger.... 0 Siter
tonie Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Noe er det i alle fall, det tror jeg. Uansett, han er så sjarmerende og skjønn at han får nå ha eller være hva han vil for meg:-) 0 Siter
Gjest mamma til adhd Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Enten det eller så har han tatt et eller annet!? Han har jo vært innlagt for avrusning flere ganger.... Det har jeg ikke fått med meg, men det er jo selvsagt mulig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Eller på dop... Jeg tror det er en overdose selvtillit : ) Jada, men akk så sjarmerenede.... 0 Siter
Gjest petrol krismas Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 kanskje han har bipolar lidelse. virket rimelig hypoman! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Han har nok bare masse selvtillit. Og det er vel ikke så rart. Han solgte 1,6mill konsertbilletter på én dag. Imponerende. Han kan vel si det meste og komme unna med det:o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Synes faktisk å ha lest at han har det.. men om det var sant eller ei.. Det vet jeg ikke 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror at han egentlig er superusikker og dekker seg bak denne hypermaska. Han er jo aldri alvorlig et sekund. Prøver vel å få folk til å le for å slippe fokuset på seg selv. Syns han begynner å bli slitsom jeg... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Synes faktisk å ha lest at han har det.. men om det var sant eller ei.. Det vet jeg ikke Nei nei. Det har han ikke. Og ikke hverken drikker eller bruker han dop (lenger). hilsen oppslagsverket tigertrollet som jo selvsagt har lest biografien 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nei nei. Det har han ikke. Og ikke hverken drikker eller bruker han dop (lenger). hilsen oppslagsverket tigertrollet som jo selvsagt har lest biografien Okei.. Tror deg! =) Du se vel nrk1 nå?? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg tror at han egentlig er superusikker og dekker seg bak denne hypermaska. Han er jo aldri alvorlig et sekund. Prøver vel å få folk til å le for å slippe fokuset på seg selv. Syns han begynner å bli slitsom jeg... Ja, han er vel en person bak maska han som alle andre. Noe annet hadde vel vært unaturlig. Jeg tar på meg maske blant folk ofte jeg. Jeg har en maske ute blant kunder, en maske når jeg går på byen,osv. Med de forventningene han skal leve opp til så selvfølgelig har han en rolle han spiller. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Okei.. Tror deg! =) Du se vel nrk1 nå?? hehehe, jupp:D 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Me too =D Han er deilig altså. Føkk. Jeg har et forsinket tenåringscrush på han;) 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, han er vel en person bak maska han som alle andre. Noe annet hadde vel vært unaturlig. Jeg tar på meg maske blant folk ofte jeg. Jeg har en maske ute blant kunder, en maske når jeg går på byen,osv. Med de forventningene han skal leve opp til så selvfølgelig har han en rolle han spiller. Joda, han har nok det. Men jeg syns den maska begynner å bli alt annet enn sjarmerende. Ser ut til at den funker for mange andre dog..hehe.. ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Han er deilig altså. Føkk. Jeg har et forsinket tenåringscrush på han;) Jeg og! Vi får staret en egen klubb =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg og! Vi får staret en egen klubb =) Den siste sangen her er favoritten på ipoden min om dagen; "Make me pure". Han så helt grei ut i baggy jeans og tight t-skjorte, hæ? *glis* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Joda, han har nok det. Men jeg syns den maska begynner å bli alt annet enn sjarmerende. Ser ut til at den funker for mange andre dog..hehe.. ) Oh yeah..;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.