Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den siste sangen her er favoritten på ipoden min om dagen; "Make me pure".

Han så helt grei ut i baggy jeans og tight t-skjorte, hæ?

*glis*

Han ser bra ut i froskedrakt! :P

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

29

• tigertrollet

20

• DarkPink

16

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han ser bra ut i froskedrakt! :P

Ja, sukk. Eller i nettoen som på "fanklubbvervevideosnutten"*sikle*

Nei, nå får jeg rulle inn tunga og komme deg til sengs..

Meg1365380063
Skrevet

Jeg og!

Vi får staret en egen klubb =)

Jeg og vil være med i klubben!!!! Jeg har aldri vært så fjortis som i forhold til Robbie. Mannen er jo himmelsk!!!

Skrevet

Jeg og!

Vi får staret en egen klubb =)

Jeg joiner gjerne den klubben! :-)

*nettopp ferdig-siklet*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg joiner gjerne den klubben! :-)

*nettopp ferdig-siklet*

Du er herved medlem!!! =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg og vil være med i klubben!!!! Jeg har aldri vært så fjortis som i forhold til Robbie. Mannen er jo himmelsk!!!

Du er herved medlem!!

Jeg føler meg 13 år igjen :P hehe

Skrevet

Du er herved medlem!!! =D

Skaffer du meg en konsertbillett i samme slengen, så har du en fan også! ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skaffer du meg en konsertbillett i samme slengen, så har du en fan også! ;-)

Hehe..skal skaffe deg et personlig møte om du vil ;)

Skrevet

Hehe..skal skaffe deg et personlig møte om du vil ;)

Sier ikke nei takk ;-)

Gjest Corolina
Skrevet

PR-folket i plateselskapet hans stresser den stakkars homofile mannen på at han MÅ framstå som heterofil, så han bli jo fullstendig forvirret. Syns at de nå kunne la stakkaren stå fram med sin homofile legning, og la han "oute" den mannekjæresten han har i Los Angeles.

Skrevet

Jeg tror at han egentlig er superusikker og dekker seg bak denne hypermaska. Han er jo aldri alvorlig et sekund. Prøver vel å få folk til å le for å slippe fokuset på seg selv. Syns han begynner å bli slitsom jeg...

Akkurat det har han stått fram og fortalt i intervjuer tidligere, at han er veldig usikker på seg selv, og tar på seg ei maske for å klare å møte folk.

Han har heldigvis klart å kutte ut narkotika, leste jeg her et sted, men er avhengig av å ta lykkepiller for å klare å holde seg ovenpå.

Det er nok ikke bare glamor og lykke å være superstjerne... synes synd på fyren, jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er det med dere kvinnfolk og denne homsen?

Ærlig talt.

Hadde vi kjørt samme greia på Angelina Jolie hadde vi blitt hudflettet umiddelbart. Og hun er ikke engang lesbe. Hun er klar for oss. For deg. For meg. Hun vil ha oss. Meg. Nå.

Og likevel maser dere om denne homofile mannen.

Ikke at det er noe galt i å være homofil. For all del. Men han er det. Og det er greit. Men hva er det dere maser om?

Det er som om jeg skriver innlegg etter innlegg om hvor digg Anne Holt er.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Jeg har tross alt mere draget på Robbie enn noen av dere har. :)

Skrevet

Ærlig talt.

Hadde vi kjørt samme greia på Angelina Jolie hadde vi blitt hudflettet umiddelbart. Og hun er ikke engang lesbe. Hun er klar for oss. For deg. For meg. Hun vil ha oss. Meg. Nå.

Ikke at det er noe galt i å være homofil. For all del. Men han er det. Og det er greit. Men hva er det dere maser om?

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Jeg synes han er ganske så feminin, ja. Derfor er han ikke tiltrekkende for meg. Men du må huske, SDD, at det blir vanskeligere og vanskeligere å bedømme hvem som er homofile. Mange heterofile menn som går over til "the light side" og blir litt jentete. Dessverre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ærlig talt.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Den godklumpen kan være så homofil han bare vil for meg. Fyren er den fødte entertainer, har sjarm og utseende i bøtter og spann - og synger som en gud. Han blir ikke mer tilgjengelig for meg om han er hetero, so who cares?

Men OK, at platebransjen i 2005 går rundt å tror at popularitet er avhengig av seksuell legning blir litt for mye selv for meg som er mer opptatt av _musikk_ enn av staffasje.

Skrevet

Jeg syns det virket som om han var full av Cola, men det gjør han ikke mindre morsom ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes han er ganske så feminin, ja. Derfor er han ikke tiltrekkende for meg. Men du må huske, SDD, at det blir vanskeligere og vanskeligere å bedømme hvem som er homofile. Mange heterofile menn som går over til "the light side" og blir litt jentete. Dessverre.

Imponerende at jeg klarer å skrive noe så fornuftig uten å huske at jeg har skrevet det. Håper ikke jeg har rallet så mye mer her på dol. :)

Men har ikke Robbie stått fram som homse, da? Eller er det som har drømt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den godklumpen kan være så homofil han bare vil for meg. Fyren er den fødte entertainer, har sjarm og utseende i bøtter og spann - og synger som en gud. Han blir ikke mer tilgjengelig for meg om han er hetero, so who cares?

Men OK, at platebransjen i 2005 går rundt å tror at popularitet er avhengig av seksuell legning blir litt for mye selv for meg som er mer opptatt av _musikk_ enn av staffasje.

Hvis det er musikken som betyr noe zå snur du deg ikke mot Robbie, for å si det sånn. :)

Skrevet

Ærlig talt.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Så så, du har også vært der. Får jeg minne om Sam Fox? Ha litt overbærenhet med oss da;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så så, du har også vært der. Får jeg minne om Sam Fox? Ha litt overbærenhet med oss da;-)

Ja, men jeg var 12 da jeg onanerte til Sam, og lesbiske kan man ha trekant med! I hvert fall er det det vi tror. :)

Så kom ikke her og kom her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...