Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men jeg var 12 da jeg onanerte til Sam, og lesbiske kan man ha trekant med! I hvert fall er det det vi tror. :)

Så kom ikke her og kom her!

Pøh. Noe sier meg at man kan ha trekant med Robbien også. Så det så!

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

29

• tigertrollet

20

• DarkPink

16

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøh. Noe sier meg at man kan ha trekant med Robbien også. Så det så!

Tja, og fyren er vel bifil, så han er nok enklere å få med på den slags enn hva tilfeller er med Sam.

Men nå snakker jeg over meg. Poenget mitt... jeg er helt sikker på at jeg hadde et poeng.

Skrevet

Tja, og fyren er vel bifil, så han er nok enklere å få med på den slags enn hva tilfeller er med Sam.

Men nå snakker jeg over meg. Poenget mitt... jeg er helt sikker på at jeg hadde et poeng.

Ja, det tror jammen jeg og, men jeg har visst også glemt hva det var.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvis det er musikken som betyr noe zå snur du deg ikke mot Robbie, for å si det sånn. :)

Joda, mannen er helskjønn - og musikken hans er kjempebra. Han er vår tids svar på Mr Blue Eyes. :-) Robbie Williams er en av dem jeg like godt kan sette på en DVD med som en CD.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, mannen er helskjønn - og musikken hans er kjempebra. Han er vår tids svar på Mr Blue Eyes. :-) Robbie Williams er en av dem jeg like godt kan sette på en DVD med som en CD.

Jeg synes han suger stort, og da snakker jeg musikalsk. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Imponerende at jeg klarer å skrive noe så fornuftig uten å huske at jeg har skrevet det. Håper ikke jeg har rallet så mye mer her på dol. :)

Men har ikke Robbie stått fram som homse, da? Eller er det som har drømt?

Det at Robbie er homse er vel et ubekreftet rykte, og mange har valgt å tro det med "ingen røyk uten ild" i dette tilfellet. Jeg har ikke lest biografien hans, men har heller aldri lest noen bekreftelse noe sted på at han er homofil.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes han suger stort, og da snakker jeg musikalsk. :)

Mulig han gjør det utenom musikken også. :-D Men vi er mange, både halvgamle kjerringer som meg og ungjenter som digger ham. Liketil svigermor på 67 ville fordøyd musikken hans om hun ikke hadde sett alle de fæle tatoveringene hans.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det at Robbie er homse er vel et ubekreftet rykte, og mange har valgt å tro det med "ingen røyk uten ild" i dette tilfellet. Jeg har ikke lest biografien hans, men har heller aldri lest noen bekreftelse noe sted på at han er homofil.

Men jeg kaller ikke fyren en homse fordi han er feminin. Det synes jeg ikke han er. Jeg synes faktisk fyren er en skikkelig hunk. Ikke Elvis, selvsagt ikke, men et flott mannebein.

Jeg er bare ganske sikker på at fyren selv har sagt at han feier over begge kjønn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig han gjør det utenom musikken også. :-D Men vi er mange, både halvgamle kjerringer som meg og ungjenter som digger ham. Liketil svigermor på 67 ville fordøyd musikken hans om hun ikke hadde sett alle de fæle tatoveringene hans.

Jeg synes han kler de fæle tatoveringene sine også, jeg.

Men jeg forstår at ikke svigermor liker dem. Svigermødre er jo ofte litt vriene.

Skrevet

Jeg har lest biografien hans, og det er ingen antydninger om at han er homofil -rent bortsett fra rykter og atter rykter.

Men har man ikke kjæreste over lang tid så får man vel det stemplet.

Skrevet

Men jeg kaller ikke fyren en homse fordi han er feminin. Det synes jeg ikke han er. Jeg synes faktisk fyren er en skikkelig hunk. Ikke Elvis, selvsagt ikke, men et flott mannebein.

Jeg er bare ganske sikker på at fyren selv har sagt at han feier over begge kjønn.

Om han har sagt det så er det høyst ironisk.

Så det er en såkalt "uttalelse" fra han du baserer dine homorykter på? Da bør du kanskje lese mer om han..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om han har sagt det så er det høyst ironisk.

Så det er en såkalt "uttalelse" fra han du baserer dine homorykter på? Da bør du kanskje lese mer om han..

Nei, ikke en uttalelse. En overskrift. :)

Skrevet

Nei, ikke en uttalelse. En overskrift. :)

Vel, man skal vel ikke tro alt man leser. Men biografien holder jeg mange hakk høyere enn tabloidoverskrifter.

Journalisten bodde så og si sammen med han i et års tid, og RW er usannsynlig ærlig i boka.

Men jeg kan selvsagt ikke bevise at han ikke er homo, rent bortsett fra at vi ikke har ett bevis på at han er det..Bare rykter.

Jeg skjønner heller ikke at du bruker det som et argument for ikke å like han? Smak og behag, men hva har legning med det å gjøre?

Og, nei, selv om han er dritsexy, så hadde jeg ikke likt han mindre om han var homofil(!).

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, man skal vel ikke tro alt man leser. Men biografien holder jeg mange hakk høyere enn tabloidoverskrifter.

Journalisten bodde så og si sammen med han i et års tid, og RW er usannsynlig ærlig i boka.

Men jeg kan selvsagt ikke bevise at han ikke er homo, rent bortsett fra at vi ikke har ett bevis på at han er det..Bare rykter.

Jeg skjønner heller ikke at du bruker det som et argument for ikke å like han? Smak og behag, men hva har legning med det å gjøre?

Og, nei, selv om han er dritsexy, så hadde jeg ikke likt han mindre om han var homofil(!).

Du, jeg liker han jeg, da. Synes fyren framstår utrolig sympatisk, ærlig og interessant.

Det er musikken hans som suger.

Homsepåstandene var bare for å opprøre dere som starter Robbie-tråder hvert femte minutt her inne. :)

Skrevet

Du, jeg liker han jeg, da. Synes fyren framstår utrolig sympatisk, ærlig og interessant.

Homsepåstandene var bare for å opprøre dere som starter Robbie-tråder hvert femte minutt her inne. :)

Noen ganger er du så jævlig provoserende.

*argh*

kødd med Ari, men ikke kødd med Robbie, Bono eller Brad.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*argh*

Hehe, det var det jeg forsto, og derfor jeg skrev det jeg skrev. Er jo ikke noe morsomt å kødde med noen hvis jeg ikke kan opprøre dere. ;)

Dessuten sliter en del av oss fortsatt med at Sam Fox sto fram som lesbisk, og sånn sett er det greit at dere får en føling med hva min generasjon med gutter har slitt med nå i mange år. :)

Skrevet

*argh*

Bono? *flire*

Skrevet

Bono? *flire*

Ja, han er barsk. På en voksen måte.

Brad og Robbie er for unggutter å regne;-P

Skrevet

Jeg begriper ikke at det er mulig å oppfatte ham som heterofil, jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg begriper ikke at det er mulig å oppfatte ham som heterofil, jeg!

Fordi han er kjekk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...