tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Fordi han er kjekk? Nå synes jeg du kommer deg;) 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Fordi han er kjekk? Gay vibes. Dessuten er han ikke det minste kjekk. Men sympatisk synes jeg han er når han roer ned bæret litt... :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, han er barsk. På en voksen måte. Brad og Robbie er for unggutter å regne;-P Usj, jeg fikk vondt i magen bare å se det navnet listet opp sammen med de to andre. Jeg syns han er mye mer slesk, tynn liten guttunge i forhold til de andre. Han bør heller skrives opp sammen med Ari Behn og Åge Alexandersen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Gay vibes. Dessuten er han ikke det minste kjekk. Men sympatisk synes jeg han er når han roer ned bæret litt... :-) Selv jeg synes fyren er kjekk. Hadde jeg vært homse er jeg helt sikker på at jeg hadde vært sammen med Robbie, Brad eller Elvis. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nå synes jeg du kommer deg;) Det er fordi jeg begynner å bli edru. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Usj, jeg fikk vondt i magen bare å se det navnet listet opp sammen med de to andre. Jeg syns han er mye mer slesk, tynn liten guttunge i forhold til de andre. Han bør heller skrives opp sammen med Ari Behn og Åge Alexandersen. Nei nei. Nå banner du i kjerka. Nå har jeg sett Bono live, så nå er det foreløpig bare Robbie jeg har på lista. Til sommeren. 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Selv jeg synes fyren er kjekk. Hadde jeg vært homse er jeg helt sikker på at jeg hadde vært sammen med Robbie, Brad eller Elvis. Ookay, vi deler ikke helt samme mannesmak... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er fordi jeg begynner å bli edru. Og kommer til vett. Jeg synes vanligvis ikke du er så kranglete i fylla, men det er kanskje bare skriftlig;-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ookay, vi deler ikke helt samme mannesmak... Jeg glemte David Bowie. Han var en hunk som ung. Det kan selv jeg se. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Og kommer til vett. Jeg synes vanligvis ikke du er så kranglete i fylla, men det er kanskje bare skriftlig;-P Hadde vi diskutert en annen mann hadde du ikke engang syntes jeg var kranglete, men Robbie er åpenbart et følsomt tema for mange her inne. Jeg krangler aldri i fylla. Blir bare gladfull. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, men jeg var 12 da jeg onanerte til Sam, og lesbiske kan man ha trekant med! I hvert fall er det det vi tror. Så kom ikke her og kom her! Man kan nå si hva man vil, 12 år eller ikke, men jeg har _aldri_ onanert til noe bilde av en kjendis, selv ikke Bono eller Robbie. Så det med alderen var litt tam unnskyldning, syns jeg. :-) Mannfolk altså! ;-) 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg glemte David Bowie. Han var en hunk som ung. Det kan selv jeg se. Jeg bekjenner meg mer til Sawyer-tilhengerne. Det androgyne tiltrekker meg ikke. Men siden du ikke er homo (?) er det kanskje det feminine i menn du liker? He he, her kommer teoriene! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg glemte David Bowie. Han var en hunk som ung. Det kan selv jeg se. Vet du, David Bowie har bare blitt flottere med årene, han. Sammenlign bilder fra tidlig 70 med bilder fra godt ut på 90-tallet. Om utgangspunktet var bra, så er den mannen definitivt portvin! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hadde vi diskutert en annen mann hadde du ikke engang syntes jeg var kranglete, men Robbie er åpenbart et følsomt tema for mange her inne. Jeg krangler aldri i fylla. Blir bare gladfull. Jupp. Følsomt tema. Do not mess with Robbie. *banker lett på det fyllasyke hodet til SDD* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Vet du, David Bowie har bare blitt flottere med årene, han. Sammenlign bilder fra tidlig 70 med bilder fra godt ut på 90-tallet. Om utgangspunktet var bra, så er den mannen definitivt portvin! Jeg kjøpte Best of David Bowie på dvd. Den er spekket med opptredener, videoer, osv, fra hele hans karriere, og noe av det første jeg la merke til var hvor utrolig pen fyren var som ung. Jeg mener... ikke sånn Robbie-kjekk, men pen. På sine eldre dager har han vel heller blitt kjekk. Mindre androgyn og mer mann. Jeg tror til og med jeg ble så overrasket at jeg skrev et innlegg om det her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Bono? *flire* "Bono? *flire*" Jammen, den der mannen er bare ... bare .... skjønn! Han har definitivt "IT", dette få mannfolk kan skryte på seg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg bekjenner meg mer til Sawyer-tilhengerne. Det androgyne tiltrekker meg ikke. Men siden du ikke er homo (?) er det kanskje det feminine i menn du liker? He he, her kommer teoriene! Det er en skremmende men god teori. Den faller dog litt i grus når vi snakker om Elvis, for han var vel et mannfolk med stor M. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jupp. Følsomt tema. Do not mess with Robbie. *banker lett på det fyllasyke hodet til SDD* Jeg er ikke fyllesyk i det hele tatt. Gjorde absolutt ikke en eneste dum ting i hele går, og da melder ikke nervene sin ankomst. Jeg har for øvrig tenkt til å prøvesmake et par juleøl fra Aas i løpet av dagen, så jeg blir sannsynligvis ikke edru før i morgen uansett. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg kjøpte Best of David Bowie på dvd. Den er spekket med opptredener, videoer, osv, fra hele hans karriere, og noe av det første jeg la merke til var hvor utrolig pen fyren var som ung. Jeg mener... ikke sånn Robbie-kjekk, men pen. På sine eldre dager har han vel heller blitt kjekk. Mindre androgyn og mer mann. Jeg tror til og med jeg ble så overrasket at jeg skrev et innlegg om det her. Nå bryter jeg bare inn et sted, men en mann som var _jævla_ kjekk når han var ung, det var George Best! Fyttigrisen for en hunk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nå bryter jeg bare inn et sted, men en mann som var _jævla_ kjekk når han var ung, det var George Best! Fyttigrisen for en hunk! Og for en fantastisk fotballspiller han var! Selv om jeg er litt for ung til å ha sett noe annet enn diverse høydepunkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.