Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fyllesyk i det hele tatt. Gjorde absolutt ikke en eneste dum ting i hele går, og da melder ikke nervene sin ankomst. :)

Jeg har for øvrig tenkt til å prøvesmake et par juleøl fra Aas i løpet av dagen, så jeg blir sannsynligvis ikke edru før i morgen uansett. :)

Så frieriet var fullt planlagt? *blafre med øyevippene*

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

29

• tigertrollet

20

• DarkPink

16

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så frieriet var fullt planlagt? *blafre med øyevippene*

Ja, det var det. :)

Skrevet

"Bono? *flire*"

Jammen, den der mannen er bare ... bare .... skjønn! Han har definitivt "IT", dette få mannfolk kan skryte på seg.

Neineineineinei!!

Mann som virkelig, virkelig har it: Robbie Williams.

Menn som ser skambra og barske ut: Brad Pitt, George Best, Josh Holloway.

Menn som har styla seg og tror de ser fantastisk bra ut: Ari Behn, Åge Alexandersen, Bono.

Jeg synes han er ekkel og sleskete og teit. =/

Skrevet

Neineineineinei!!

Menn som har styla seg og tror de ser fantastisk bra ut: Ari Behn, Åge Alexandersen, Bono.

George Best?

Skrevet

Og for en fantastisk fotballspiller han var!

Selv om jeg er litt for ung til å ha sett noe annet enn diverse høydepunkt. :)

Ja, det er du nok, gutten min *ruske i håret*

Ja, jeg husker i niogfemti, finalen i VM, da han skrudde den som en banan og utlignet mot Brasil to minutter på overtid. Ajajaj, det var tider det.

Annonse

Skrevet

Neineineineinei!!

George Best???!?!!

Hva var det du sa om Bono sa du? *rister hårreisende på hodet*

Ikke nok med at mannen er dau, men han var da en gammel, sliten alkoholiker. Kjekk?

Nei nei. Da skjønner jeg at du ikke likte Bono.*flire*

Skrevet

George Best???!?!!

Hva var det du sa om Bono sa du? *rister hårreisende på hodet*

Ikke nok med at mannen er dau, men han var da en gammel, sliten alkoholiker. Kjekk?

Nei nei. Da skjønner jeg at du ikke likte Bono.*flire*

Hahaha, så når folk sier at de synes Elvis er kjekk, så rister du på hodet, siden han sannsynligvis er markspist og råtten?

George Best har vert ung en gang han også vet du, tupsa. Og man kan veldig ofte være kjekk selv om man er alkoholiker... jeg faller alltid for de verste gutta =/

Skrevet

Hehe. Jeg vet godt hvem han var, men det stod ingenting om at det var den yngre og flotte varianten du sikta til ...

Det er jo litt lett for en stakkar å assosiere med nær fortids-varianten, da ...

Og han på bildet er jeg jo helt enig med deg om.

Jeg tok vel for gitt at dere skulle skjønne det, kanskje. Selv om jeg jo synes han eldste i Olson Brothers er kjekk!

Godt vi er enige om èn da, hvertfall ;)

Skrevet

Jeg tok vel for gitt at dere skulle skjønne det, kanskje. Selv om jeg jo synes han eldste i Olson Brothers er kjekk!

*Olsen

Skrevet

EN? Jeg er helt med deg på Brad og Josh også!

:o)

Skrevet

Hahaha, så når folk sier at de synes Elvis er kjekk, så rister du på hodet, siden han sannsynligvis er markspist og råtten?

George Best har vert ung en gang han også vet du, tupsa. Og man kan veldig ofte være kjekk selv om man er alkoholiker... jeg faller alltid for de verste gutta =/

Jeg har sett bilder fra da han var ung, men det hjalp ikke;)

Regnet med at du dro frem Elvis nå ja. Litt skuffet over at du ikke kom på James Dean. Har er enda mer markspist;)

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er du nok, gutten min *ruske i håret*

Ja, jeg husker i niogfemti, finalen i VM, da han skrudde den som en banan og utlignet mot Brasil to minutter på overtid. Ajajaj, det var tider det.

Ja, de sier at det var tider.

Selv kommer jeg til å huske Liverpools vannvittige opphenting i forrige sesongs CL-finale, til den dagen jeg dør.

Jeg er fortsatt rusten i stemmen etter seiersfesten. :)

Skrevet

EN? Jeg er helt med deg på Brad og Josh også!

:o)

Ah, ja. Da er det ikke så ille. Da mangler vi bare at du innser at Åge Ale, eh, jeg mener, Bono, ikke er så bra... ;p

Skrevet

Ja, de sier at det var tider.

Selv kommer jeg til å huske Liverpools vannvittige opphenting i forrige sesongs CL-finale, til den dagen jeg dør.

Jeg er fortsatt rusten i stemmen etter seiersfesten. :)

Jøss, heier du også på Liverpool? ER du eksen min eller??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss, heier du også på Liverpool? ER du eksen min eller??

Det er jeg sannsynligvis.

Og nå er det kamp.

Liverpool - Wigan, om 2 minutter, og pizzaen skal i ovnen! :)

Skrevet

Jeg har sett bilder fra da han var ung, men det hjalp ikke;)

Regnet med at du dro frem Elvis nå ja. Litt skuffet over at du ikke kom på James Dean. Har er enda mer markspist;)

Ikke så helt gærn han heller nei.. ;) Men han kommer ikke på aller øverste lista hos meg.

Skrevet

Det er jeg sannsynligvis.

Og nå er det kamp.

Liverpool - Wigan, om 2 minutter, og pizzaen skal i ovnen! :)

Okei, du skremmer meg..

Pølse og tomat?

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Hva er det med dere kvinnfolk og denne homsen?

Ærlig talt.

Hadde vi kjørt samme greia på Angelina Jolie hadde vi blitt hudflettet umiddelbart. Og hun er ikke engang lesbe. Hun er klar for oss. For deg. For meg. Hun vil ha oss. Meg. Nå.

Og likevel maser dere om denne homofile mannen.

Ikke at det er noe galt i å være homofil. For all del. Men han er det. Og det er greit. Men hva er det dere maser om?

Det er som om jeg skriver innlegg etter innlegg om hvor digg Anne Holt er.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Jeg har tross alt mere draget på Robbie enn noen av dere har. :)

Hva er Naomi Campbell da? De har hatt en ett år gammel heftig romanse seg imellom. Nekter å tro at de var bare gode venner når de gjorde alt for å holde det skjult for fansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...