Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okei, du skremmer meg..

Pølse og tomat?

Nei, pepperoni og champignoner. Og iskald Cola. Utrolig godt.

Og enda bedre: Liverpool spilte meget bra i 1. omgang, og leder 2-0. :)

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

29

• tigertrollet

20

• DarkPink

16

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er Naomi Campbell da? De har hatt en ett år gammel heftig romanse seg imellom. Nekter å tro at de var bare gode venner når de gjorde alt for å holde det skjult for fansen.

Hva hun er?

Hun er digg!

Skrevet

Hva er det med dere kvinnfolk og denne homsen?

Ærlig talt.

Hadde vi kjørt samme greia på Angelina Jolie hadde vi blitt hudflettet umiddelbart. Og hun er ikke engang lesbe. Hun er klar for oss. For deg. For meg. Hun vil ha oss. Meg. Nå.

Og likevel maser dere om denne homofile mannen.

Ikke at det er noe galt i å være homofil. For all del. Men han er det. Og det er greit. Men hva er det dere maser om?

Det er som om jeg skriver innlegg etter innlegg om hvor digg Anne Holt er.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Jeg har tross alt mere draget på Robbie enn noen av dere har. :)

For min del må du gjerne mase om Angelina - det gjør jo til og med vi jenter. Hun er rett og slett griselekker. ;o)

Og hvilken rolle spiller det om Robbie er homse, bi eller hetero? Det er neppe legningen som er hovedhinderet mellom meg og en het natt med Robbie uansett...

ShitDiddelyDo
Skrevet

For min del må du gjerne mase om Angelina - det gjør jo til og med vi jenter. Hun er rett og slett griselekker. ;o)

Og hvilken rolle spiller det om Robbie er homse, bi eller hetero? Det er neppe legningen som er hovedhinderet mellom meg og en het natt med Robbie uansett...

Angelina har faktisk ramlet ned fra min liste, og innehar nå en solid andreplass.

Har du sett Sin City?

Da vet du hvem som nå har utkonkurrert Angelina.

Jessica Alba. :)

Gjest sånn er det med den saken
Skrevet

Angelina har faktisk ramlet ned fra min liste, og innehar nå en solid andreplass.

Har du sett Sin City?

Hva er vitsen med å _mase_ om Jessica Alba

liten sjangs for at du noen gang vil havne til sengs med henne

Skrevet

Det er en skremmende men god teori. :)

Den faller dog litt i grus når vi snakker om Elvis, for han var vel et mannfolk med stor M.

Nja, tror Elvis også har temmelig bra homo-/bifilappell.

Annonse

Skrevet

Nei, pepperoni og champignoner. Og iskald Cola. Utrolig godt.

Og enda bedre: Liverpool spilte meget bra i 1. omgang, og leder 2-0. :)

Ah, da er han sikkert i godt humør når han kommer i kveld ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er vitsen med å _mase_ om Jessica Alba

liten sjangs for at du noen gang vil havne til sengs med henne

Det er ganske sikkert første gang jeg har nevnt henne, så det er vel noe i overkant å påstå at jeg maser om henne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah, da er han sikkert i godt humør når han kommer i kveld ;)

Ja, etter den kampen her bør han virkelig være i godt humør. :)

Skrevet

Joda, mannen er helskjønn - og musikken hans er kjempebra. Han er vår tids svar på Mr Blue Eyes. :-) Robbie Williams er en av dem jeg like godt kan sette på en DVD med som en CD.

Blæh! Stort sett er musikk hans 13-på-dusinet-pop, med et og annet hederlig unntak.

Men fyren kan virkelig synge, det er det ingen tvil om.

"..............................................."

Skrevet

Det er ganske sikkert første gang jeg har nevnt henne, så det er vel noe i overkant å påstå at jeg maser om henne.

Hehe...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...

I en tråd hvor dols feminine garde har kastet seg over Robbie Williams, er det også bemerkelsesverdig at det er meg som angripes for å "mase" om en kvinne. :)

Skrevet

Hva er det med dere kvinnfolk og denne homsen?

Ærlig talt.

Hadde vi kjørt samme greia på Angelina Jolie hadde vi blitt hudflettet umiddelbart. Og hun er ikke engang lesbe. Hun er klar for oss. For deg. For meg. Hun vil ha oss. Meg. Nå.

Og likevel maser dere om denne homofile mannen.

Ikke at det er noe galt i å være homofil. For all del. Men han er det. Og det er greit. Men hva er det dere maser om?

Det er som om jeg skriver innlegg etter innlegg om hvor digg Anne Holt er.

Akkurat det samme.

På tide å rulle inn nå.

Jeg har tross alt mere draget på Robbie enn noen av dere har. :)

Du kan godt få hele Robbie for min del. :-)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Blæh! Stort sett er musikk hans 13-på-dusinet-pop, med et og annet hederlig unntak.

Men fyren kan virkelig synge, det er det ingen tvil om.

"..............................................."

Jeg elsker 13-på-dusinet-musikk når den kommer fra en som Robbie Williams. Innimellom er det deilig med musikk som bare glir inn. Men jammen har han en del nydelige sanger innimellom.

Skrevet

Har du sett Sin City?

Har ikke sett den - men det skal jeg naturligvis.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Neineineineinei!!

Mann som virkelig, virkelig har it: Robbie Williams.

Menn som ser skambra og barske ut: Brad Pitt, George Best, Josh Holloway.

Menn som har styla seg og tror de ser fantastisk bra ut: Ari Behn, Åge Alexandersen, Bono.

Jeg synes han er ekkel og sleskete og teit. =/

Du kan nok si mye om Bondo, du som ikke har vett på det. Men en ting er i alle fall sikkert: Den mannen er alt annet enn teit.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Hva hun er?

Hun er digg!

Siden hun ligger med en homse mener jeg.

En kvinner som har et heftig forhold til en homse må det være noe ekstra med.

Skrevet

Du kan nok si mye om Bondo, du som ikke har vett på det. Men en ting er i alle fall sikkert: Den mannen er alt annet enn teit.

Jeg synes.. trenger vel ikke å bli sur for det? =p

Skrevet

Synes Robbie er knalldigg jeg da! Han er entertainer så det holder, har glimt i øyet, er sexy så det holder - yummy!

Skrevet

Ah, ja. Da er det ikke så ille. Da mangler vi bare at du innser at Åge Ale, eh, jeg mener, Bono, ikke er så bra... ;p

*s* Ja - Bono sitter litt lengre inne.

Gi meg Trond Espen Seim!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...