Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg synes.. trenger vel ikke å bli sur for det? =p Vet du, etter fem-seks år her på DOL har jeg enda til gode å bli _sur_ for noe innlegg. Så mye betyr faktisk ikke vilt fremmede menneskers meninger på et diskusjonsforum som dette. Det eneste som kanskje gjør meg bittelitt irritert, er de som på død og liv skal ødelegge meningsytringene med å hevde at motparten er sur. Det er helt unødvendig for å holde en diskusjon gående. Dessuten er det uhorvelig få som er særlig sjarmerende når de geiper. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Vet du, etter fem-seks år her på DOL har jeg enda til gode å bli _sur_ for noe innlegg. Så mye betyr faktisk ikke vilt fremmede menneskers meninger på et diskusjonsforum som dette. Det eneste som kanskje gjør meg bittelitt irritert, er de som på død og liv skal ødelegge meningsytringene med å hevde at motparten er sur. Det er helt unødvendig for å holde en diskusjon gående. Dessuten er det uhorvelig få som er særlig sjarmerende når de geiper. :-) Jøss.. Beklager. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Fordi han er kjekk? Gro Hammerseng er lesbe, men så er hun fin også da. Ikke at jeg syns dama hennes er det samme. Fyf........så dere som han "sikla" på Hammerseng, på Skavland eller? Syns han fikk litt "hakeslepp" da hun sa at hun er forelsket i en dame. Robbi har knall stemme, enig! 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Neineineineinei!! Mann som virkelig, virkelig har it: Robbie Williams. Menn som ser skambra og barske ut: Brad Pitt, George Best, Josh Holloway. Menn som har styla seg og tror de ser fantastisk bra ut: Ari Behn, Åge Alexandersen, Bono. Jeg synes han er ekkel og sleskete og teit. =/ Her i området er teit ensbetydende med dum. Og ut fra den tolkningen kan du selvfølgelig mene hva du måtte mene, men Bono er en av de mest kunnskapsrike rockerne i vår tid, det er vel hevet over enhver tvil. Mangt og mye kan han være, men teit er han ikke. Sexy, ja... En magiker med ord, ja... Teit (som i dum), definitivt ikke. 0 Siter
favn Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 I en tråd hvor dols feminine garde har kastet seg over Robbie Williams, er det også bemerkelsesverdig at det er meg som angripes for å "mase" om en kvinne. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.