rammet Skrevet 1. mars 2001 Del Skrevet 1. mars 2001 Har skrevet innlegg før om håpløs forelskelse: Er gift, men forelsket meg i en (behandler) som jeg oppsøkte for flere år siden. I utgangspunktet var det ikke anledning til å ha et forhold. -Da var det det beste, jeg kom meg gjennom kjærlighetssorgen i løpet av noen måneder. Problemet er at han har kontoret sitt i mitt nærmiljø (bare ca. 1 km unna!)-Og da blir det umulig å få ham ut av tankene. Nå føler jeg at problemet bare har vokst seg større! Jeg har nå sluttet i jobb nr 2, som han kommer innom.!!! Begge disse arb.plassene er også i samme område. I sommer kjøpte vi hus i samme område- jeg tenkte da at jeg er jo ikke villig til å flytte avgårde til et annet sted (her har vi bodd i ca 17 år!) Jeg har snakket med mannen min om dette, føler nå at det nesten er nytteløst å nevne det mere, det er ikke noe konstruktivt som kommer ut av det. Jeg og mannen min er kanskje ikke helt på bølgelengde lenger. Han har startet eget firma for noen år siden, han har kanskje vokst fra meg på et vis? I jobbsammenheng har vi ikke de samme interessene- (har ganske forskjellige utdannelser.)Men ellers så har vi jo vært gode venner i alle de årene vi har vært gift, helt til jeg falt for en annen. Men hva skal jeg gjøre for å trives? Jeg føler at disse problemene har gjort noe med meg, jeg er blitt så innesluttet, fordi jeg ikke har noen å snakke om dette med!! Takker enda en gang for DOL's flotte tilbud!! Er det noen der ute som har noen tanker? Setter isåfall veldig pris på respons =O!! Hilsen fra meg: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20871-trives-ikke-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sør i landet Skrevet 1. mars 2001 Del Skrevet 1. mars 2001 Akkurat dette er ei veldig vanskelig problemstilling. Det er ikke lett å vite hva en skal svare. Men hvis du enda har følelelser for han du er gift med så ville jeg ha prøvd. Du har jo lovet "i gode og onde dager" Jeg vet ikke helt hva jeg skal råde deg til, men du må gjøre det som sier hva som er rett inni hjertetn ditt. Du nevner ikke om det er noen barn med i bildet, men de må jo da ev også tas hensyn til. Vil han andre som du er forelske i at du skal gi opp mannen din? Det kunne jo virke som det. Men du må nesten finne ut av dette på egen hånd. Sånne ting finnes det ikke noe fasit svar på. Du sier at du ikke trives i det du har, men du bør være sikker på at dette er det du vil. For sier du først a så må du si b. Jeg vet ikke om dette har vært til noe hjelp, men det var disse tankene jeg fikk. Lykke til med hva du enn velger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20871-trives-ikke-her/#findComment-90254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 2. mars 2001 Del Skrevet 2. mars 2001 Hei! Jeg husker historien din om å være forelsket og gift, og om flyttingen din fra jobb til jobb for å komme unna. Jeg forstår at dette har skapt uro i både jobb og familieliv, som du ikke vet hvordan du skal håndtere. Det som forstyrrer mest er vel den tapte forelskelsen. Ikke vet jeg, men kanskje nærer du håp til den fortsatt? Dermed må du foreta et valg. Har du ingen fortrolige du kan snakke med om problemene? Det fører for langt å ta samtalene her på nettet. Du kan lese div. artikler under tema samliv og få noen innspill. Men jeg vil anbefale deg å bruke en terapeut for å komme videre med problemene. Forsøk familiekontoret eller annen rådgiver. Bruk gule sider i tlf.katalogen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20871-trives-ikke-her/#findComment-90341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.