Gå til innhold

Tygd og spyttet ut igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag lovte jeg de som var på chatten at jeg skulle fortelle hvordan det gikk med operasjonen min.

Jeg skulle nemlig inn og fjerne en kul bak øret, en godartet svulst i ørespyttkjertelen.

Operasjonen gikk fint, men de var nødt til å kutte noen nerver, så jeg kjenner ikke øret mitt lenger! Føles ut som det er bedøvd med tannlegebedøvelse. Veldig morsomt da jeg skulle ta bussen hjem og skulle prøve å sette i øreproppene for å høre på musikk. :)

Har også 9 sting foran øret og 9 stifter nedover halsen, så jeg føler meg som den rene Frankensteins brud.

Knasker Pinex og Ibux hele dagen, så jeg gleder meg til hevelsen går ned og ikke minst til å fjerne stingene om 14 dager.

3 ukers sykemelding, hurra! Var det noen som sa førjulsferie? :)

Ok, så sånn gikk det med meg da.

Skrevet

At de barberte meg rundt øret! Hyl! Kan bare glemme å dra til frisøren for å klippe julesveisen i år, har en deilig barbert stripe på siden av hodet. :) Får vel bare gre det andre håret over så lenge og vente til det vokser ut igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men du får tilbake ørefølelsen, ikke sant?

Veldig bra at den var godartet, at du er ved godt mot, og at du til slutt klarte å sette på plass øreproppene. :)

Skrevet

Men du får tilbake ørefølelsen, ikke sant?

Veldig bra at den var godartet, at du er ved godt mot, og at du til slutt klarte å sette på plass øreproppene. :)

Nei, øret forblir følelsesløst, så jeg måtte være påpasselig når det var kaldt vær, for jeg vil ikke kjenne at øret blir kaldt. Blir jo litt uvant, men venner meg nok til det.

Får satse på øreklokker istedet for ørepropper framover! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, øret forblir følelsesløst, så jeg måtte være påpasselig når det var kaldt vær, for jeg vil ikke kjenne at øret blir kaldt. Blir jo litt uvant, men venner meg nok til det.

Får satse på øreklokker istedet for ørepropper framover! :)

Det er mye bedre uansett. Ørepropper har latterlig lyd, mens øreklokker funker som fy. Dessuten holder du varmen med dem. :)

Visste du at kulen var godartet hele tiden, eller gikk du med godnerver?

Hadde en kul engang jeg også, og nervene var på høykant helt til jeg fikk endelig svar. det var ikke spesielt artig, husker jeg.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det er mye bedre uansett. Ørepropper har latterlig lyd, mens øreklokker funker som fy. Dessuten holder du varmen med dem. :)

Hadde en kul engang jeg også, og nervene var på høykant helt til jeg fikk endelig svar. det var ikke spesielt artig, husker jeg.

jeg hadde en føflekk en gang som gjorde meg helt frynsete! Grusomt!

Skrevet

Jeg visste siden i vår en gang at kulen var godartet, men før jeg skulle ta ultralyd av den var jeg temmelig frynsete, ja!

Tror ikke det finnes øreklokker til mobiltelefonen min, ellers skulle jeg gladelig brukt det. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg visste siden i vår en gang at kulen var godartet, men før jeg skulle ta ultralyd av den var jeg temmelig frynsete, ja!

Tror ikke det finnes øreklokker til mobiltelefonen min, ellers skulle jeg gladelig brukt det. :)

Du må skaffe deg en Ipod eller noe sånt. Nå vet du hva du skal ønske deg til jul. :)

Man blir litt fryneste, ja. Jeg ble lagt inn på Radiohospitalet for en uke, nesten på dagen etter at jeg var hos legen, så jeg var sjokka helt til kulen var operert bort og det endelige svaret kom.

Bra det gikk bra. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg hadde en føflekk en gang som gjorde meg helt frynsete! Grusomt!

Ja, man blir i overkant frynsete i sånne situasjoner.

Skrevet

Du må skaffe deg en Ipod eller noe sånt. Nå vet du hva du skal ønske deg til jul. :)

Man blir litt fryneste, ja. Jeg ble lagt inn på Radiohospitalet for en uke, nesten på dagen etter at jeg var hos legen, så jeg var sjokka helt til kulen var operert bort og det endelige svaret kom.

Bra det gikk bra. :)

Nei, trenger ikke Ipod, hører ikke så mye på musikk. Dessuten er det vel ikke radio på ipoden heller? Kjøpte meg SE k750i for å slå tre fluer i en smekk med mp3-spiller, radio og telefon. :)

Hihi, RADIOhospitalet? :) Bra det gikk bra med deg også da. Sånne kuler er fæle uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, trenger ikke Ipod, hører ikke så mye på musikk. Dessuten er det vel ikke radio på ipoden heller? Kjøpte meg SE k750i for å slå tre fluer i en smekk med mp3-spiller, radio og telefon. :)

Hihi, RADIOhospitalet? :) Bra det gikk bra med deg også da. Sånne kuler er fæle uansett.

Men jeg tror du får kjøpt en dingst til 750i som gir deg muligheten til å koble til andre høretelefoner enn proppene som følger med.

Jeg har ikke forsøkt selv, men en kompis sier i hvert fall at det er mulig!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for info :-)

Jeg er en av de beærede som var inne på chatten!

Bra at operasjonen var vellykket, men det blir litt uvant for deg med et følelsesløst øre...

Ble du sykemeldt over jul. slik som du trodde?

Skrevet

Takk for info :-)

Jeg er en av de beærede som var inne på chatten!

Bra at operasjonen var vellykket, men det blir litt uvant for deg med et følelsesløst øre...

Ble du sykemeldt over jul. slik som du trodde?

Er i første omgang sykemeldt til 21. desember, så jeg må nok belage meg på å jobbe i jula. Likevel blir det en rolig desember på meg. :)

Føler meg som en krøpling her jeg lusker rundt, har vært oppe siden klokka sju, og alt jeg har gjort er å vaske over kjøkkenbenken med en klut og rydde litt. Det er vel slik det skal være når man er sykemeldt. :)

Skrevet

Men jeg tror du får kjøpt en dingst til 750i som gir deg muligheten til å koble til andre høretelefoner enn proppene som følger med.

Jeg har ikke forsøkt selv, men en kompis sier i hvert fall at det er mulig!

Ok, det er ikke noe stort problem for meg. Hører svært sjelden på musikk når jeg er ute og farter uansett, så jeg får vel prøve å trøkke den proppen inn i øret så godt jeg kan. :)

Husker jeg savnet en bærbar radio med ørepropper da jeg var student og måtte ta bussen hjem i 3,5 time hver helg!

Skrevet

Huff da. Det var en kjedelig bivirkning av det hele.

Håper du kommer deg til hektene igjen fort, og at det følelsesløse øret etterhvert blir en "vane" du greier å leve greit med.

God bedring fra

Skrevet

Huff da. Det var en kjedelig bivirkning av det hele.

Håper du kommer deg til hektene igjen fort, og at det følelsesløse øret etterhvert blir en "vane" du greier å leve greit med.

God bedring fra

Takk for det! Er nok noe jeg blir fort vant til, regner jeg med.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er i første omgang sykemeldt til 21. desember, så jeg må nok belage meg på å jobbe i jula. Likevel blir det en rolig desember på meg. :)

Føler meg som en krøpling her jeg lusker rundt, har vært oppe siden klokka sju, og alt jeg har gjort er å vaske over kjøkkenbenken med en klut og rydde litt. Det er vel slik det skal være når man er sykemeldt. :)

Du får bare slappe av og samle krefter med god samvittighet!

Nå er det deilig for deg at du er ferdig med julehandelen :-)

Skrevet

Du får bare slappe av og samle krefter med god samvittighet!

Nå er det deilig for deg at du er ferdig med julehandelen :-)

Ja, ikke sant? ;)

Skrevet

At de barberte meg rundt øret! Hyl! Kan bare glemme å dra til frisøren for å klippe julesveisen i år, har en deilig barbert stripe på siden av hodet. :) Får vel bare gre det andre håret over så lenge og vente til det vokser ut igjen.

Herregud ass, Donald Triump (skrives det sånn) blir møtt med klappsalver og tiltales med Sir på tross av verdens mest utpregede hentesveis, så du klarer deg nok med en sjarmerende liten du og i jula ;-)

Ellers vil jeg bare minne deg om at du forhåpentligvis har to ører, slik at du dermed kan bruke det andre øret som målestokk på temperaturforandringer etc.

Uansett, godt at operasjonen er over, nå må du bare 'slappe av' i førjula.

:)

Skrevet

Trådløs handfree sier jeg og så var det bra at operasjonen gikk bra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...